every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

March 28, 2011

hospital..

ape ye yg korang tau sal hospital nieh...
orang sakit?? ade ubat?? doctor?? lagi...??
aku duk lame gak kali nieh dalam hospital.
sakit aku teruk ker eh?
ye mmg aku boleh bangun, makan..
boleh g shoping..jalan-jalan.
tp aku yang dapat rase sal diri aku.
aku tau ade sometg wrong..
tp aku bukan nk ngadu sal sakit aku kt sinieh.
aku just nak ckp sal orang yg suke abik kesempatan nieh.
siape?? biar aku je la tau..
aku bukan nk malukan org..
jauh skali nk kate dieh jahat or baik.
aku xlayak untuk menilai..
tp kenape?? knape buat cmtu..

aku rase byk bende time tu..
aku rase cam murah sgt ke aku?
ke care dieh nk tnjukkan kasih sayang??
slah ke aku mara...
aku xsuke orang memperkotak katik kan aku cmtu.
yes, boleh datang melawat aku..
tp xperlu la klu aku tito..
ko pun menyempil atas katil tu.
sebagai ape?? kite muhrim ke?
ko siape je ngn aku..even bf pun bkn.
xperlu nk kiss dahi aku bagai..
aku rimas!!

n skrg.. aku dh putuskan..
xmungkin la aku akan pakse diri aku suke pade org cam ko.
aku sangat muak ngn sume nieh.
jangan tanye knape aku jauh kan diri.
just tanye diri ko..knape jd cmtu??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...