every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

March 31, 2011

boyfren lame

ye ke bf lame eh?? rase macam bukan. rase macam skandal je.. eh? xde2..sy mane de skandal-skandal nieh.. haha.. tak sangke dieh still ingat kt aku..camne dieh leh ingat bende yang aku dah lupe. dieh pun aku tak ingat. teruk kan..

ah, salah kan semut..dieh yang buat aku jadik lupe..

well bile kite mule ym balek.. i sedih asal i jaat kat u.. even i takde la kenal u sangat.. tp i rase dulu i sangat melampau. maen suke-suke hati je patahkan hati orang. and now u jauh.. even i rase nak jumpe n say, im sory. i tak boleh.. dan sekang baru i rase something, cam i miss my old life.. walau life i skrg pun tak de la suck mane. tp best kan kalau leh kembali mase dulu. n i takkan buat bende-bende jaat kat orang.

tapi u sangat baek..i igt lagi time u ajar i english.. n u xder pun mengeluh even nk ckp i bodo ke ape.. walau kadang-kadang i saje-saje nak susahkan u, n pure-pure tak tau. n now, even i jaat, penah kecewekan u. buat u pergi jauh..buat u macam-macam.u still kate "i remember u most power full girl in the world" u nak i nangis ke babe??

yup n tadi menitik gak la air mate bile mengadu sal nieh kat my best fren.. agak merah mate bile kuar lunch.. mesti korang rase aku sayangkan dieh bab tu aku nangis kan? tak.. korang silap.. aku just rase menyesal bab buat macam tu dlu.. klu dapat ulang balek. mungkin aku akan gune alasan yang tak buat dieh frust camtu. aku pun tak harap la yang we all akan jadi rapat cam dlu balek.. just aku nak dieh bahagie. supaye aku tak rase besalah macam nieh. boleh kan?

4 him, im still love u.. but just as a friend. n i hope u understand that. im not the right person for u.. luv u babe..:')

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...