every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly

June 29, 2010

:')

Mungkin kita xdijodohkan utk bersama..tp salahkah aku? berdosakah aku pada kau..?? mungkin dulu kita pernah sengketa, pernah juga bahagia bersama. pernah kau marah, pernah juga aku merajuk. hakikatnya kita serasi bersama. kita pernah susah senang bersama, pernah juga berjanji setia. tapi takdirnya kita harus berpisah. mungkin kite bukan lagi pasangan itu, yang mesra bersama. tp biarlah kita menjadi sahabat yang sentiasa ada aku pada kau, dan ada kau pada aku. itu yang aku mahu.. tp kau tidak mahukan itu, kau mahukan aku menjadi milik kau sentiasa dan selamanya. Jika turutkan hati, mahu juga aku tinggalkan yang lain dan pergi bersama kau. tp aku harus memikirkan yang akan datang.. bahagiakah kau bersama ku? tidak kah kau akan bosan bersama ku? benarkah kau boleh hanya hidup bersamaku.. tanpa rakan-rakan mu.. yang aku pura-pura boleh menerima sedangkan hati ku sendiri merintih kerna mereka. kita mungkin sama, tp hidup kita berbeza. dan kau mula membenciku, kerna amarah itu. dan kerna kau tidak memahami aku, dan aku katakan itu pada kau. yang sangat perit dan aku sendiri tidak menerimanya. kenyataan hidup kau, aku ungkitkan itu supaya kau pergi menjauh.. dan melepaskan aku. walau kau dan aku akan terasa sakitnya. maafkan lah jika aku yang menjadikan kau begitu di masa ini. dan sesungguhnya itu yang aku mahu, supaya kau membenciku..

myhEaRt

June 25, 2010

i LOVE u MEAN


1. Afrika - Ek het jou life
2. Albania
- Te dua
3. Arab
- Ana behibak (to male)
4. Arab
- Ana behibek (to female)

5. Armenia - Yes kez sirumen


6. Belanda - I hou van jou
7. Bangla
- Aamee tuma ke bhalo aashi
8. Bulgaria
- Obicham te


9. Czechoslovakia - Miluji te

10. Cina Kantonis - Ngo oiy ney a
11. Croatia
- Volim te


12. Denmark - Jeg Elsker Dig


13. Ethiopia - Afgreki'
14. English
- I love you


15. Finland - Mina rakastan sinua
16. Filipina
- Mahal Kita


17. Greece - S'agapo

18. Gujarati - Hu tane prem karoo chhoo


19. Hawaii
- Aloha wau IA OI
20. Hebrew
- Ani ohev otah (to female)
21. Hebrew
- Ani ohev et otha (to male)
22. Hindi
- Hum Tumhe Pyar Karte hai
23. Hungari
- Szeretlek


24. Iraq - Doset daram
25. Iceland
- E.g. Elska tig
26. Indonesia
- Saya cinta padamu
27. Irish
- Taim I ngra leat

28. Itali - It amo


29. Jepun
- Aishiteru

30. Jerman - Ich liebe dich


31. Kemboja - Soro lahn nhee ah


32. Kanada - Naanu ninna preetisuttene
33. Korea
- Sarang Heyo


34. Latin - Lay ovlay ouyay
35. Latin
- Te amo

36. Latvia - Es tevi miilu
37. Lubnan
- Bahibak
38. Lithuania
- Tave myliu


39. Melayu -
Aku cinta padamu
40. Malayalam
- Njan Ninne Premikunnu

41. Mandarin - Wo Ai ni
42. Morocco
- Ana moajaba bik


43. Norway
- Jeg Elsker Deg


44. Perancis
- Je t'aime, Je t'adore
45. Poland
- Kocham Ciebie

46. Portugis - Eu te amo


47. Romania
- Te ubesk
48. Russia
- Ya tebya liubliu

50. Serbia
- Volim te
51. Slovakia
- Lu`bim at
52. Spanyol
- Te quiero / Te amo
53. Swahili
- Ninapenda wewe
54. Sweden
- Jag alskar dig


55. Tagalog
- Mahal Kita
56. Taiwan -
Wa Ga ei li
57. Tahiti
- Ua Here Vau Ia Oe
58. Tamil
- Nan unnai kathalikaraen
59. Telugu
- Nenu ninnu premistunnanu
60. Thailand
- Chan rak khun (to male)

61. Thailand - Phom rak khun (to female)
62. Turkey
- Seni Seviyorum


63. Ukrain
- Ya tebe kahayu
64. Urdu
- Mai aap say pyaar karta hoo


65. Vietnam
- Anh ye^u em (to female)

66. Vietnam - Em ye^u anh (to male)


67. Welsh
- 'Rwy'n dy garu

June 24, 2010

tlg kembalikan masa itu, yang sgt ku rindui selalu.. aku ingin bebas tanpa perlu memikirkan itu dan ini. masihkan akan ader lagi waktu lalu buatku.. akan kah ader lagi detik manis itu di waktu akan datang?

June 22, 2010

adanya dia

kite terlalu mentah saat berjumpa. dan itu satu kesilapan pabila kite berdua jatuh chenta. tanpa mengenal makna chenta sebenar. dan aku terima dirimu tanpa satu pun persoalan. tanpa secebis pn ragu2. dan tanpa sedikit pun rasa itu bukan chenta. dan kite pernah bahagie bersama2. dan susah senang bersama. adakah itu chenta? dan selepas itu kite berpisah, kite same putuskan untuk kau dengan cara kau.. aku dengan jalan hidup ku. dan kau bersama si dia.. dan akuh menerima pula yang laen. lantas cube melupakan yang lalu. yang pernah berlaku antara kita. dan waktu itu aku juga pernah bahagie. dan mungkin kau juga begitu. dan kite saling melupekan. dan setelah aku lupe, kau mula kembali dan menagih janji yang telah ku kuburkan. dan aku keresahan. dan kau masih memaksa dan terus membuat akuh tertanya-tanya. mengapa kau kembali setelah pergi? mengapa perlu sekarang kau datang tanpa sedikit pn rasa bersalah. dan aku memilih antara kau dan die.. dan aku cuba tidak melukakan hati ke dua kamu. aku menerime kau dan dia.. membahagi kasih sesame adilnya. dan adakah ini chenta? kerna aku perlu kau dan die dalam hidup ku. adakah chenta itu untuk kau.. atau adakah chenta itu untuk si die? atau adakah ku lakukan semua itu cuma kerana ku tahu kau pasti punya yang laen. ye aku yang kau chenta.. tp die adelah yang kau sayang. dan kau juga tidak mampu utk memilih. dan air mata ini jatuh saat kau cuba menjelaskan, kerna sesungguhnya aku memahami. kerna aku berada di tempatmu. dan maafkan kirenya kau terluka atas sebab itu. dan maafkan aku atas ketelanjuran diri ini menyayangi dirimu. dan tak sanggup utk melepaskan mu. dan waktu berlalu lagi.. aku pintakan masa untuk diri ini pada kedua kamu. lepaskan aku buat masa ini. dan aku mencari diri kuh yang telah lama hilang. dan mencari kekuatan utk berhadapan dengan kau dan die. dan kau katekan mengerti. dan cuba memahami. aku katakan ape yang tersirat antara kita, dan aku sgt2 menyayangi kau. tp akuh lerpaksa lepaskan kau setelah semua yang terjadi. dan ku pohon kau lupakan ku selamanya. dan benarkan aku hidup dengan sisa-sisa kekuatan yang masih ade untuk die yang menjadi lambang chenta itu. dan kau xperlu kembali mengetuk pintu hati ini.. kerna ku cuba dan sentiase mencuba utk mengingati diri yang kau bukan utk ku dr dulu hingga selamanya. biarkan segala yang pernah berlaku dan mungkin semua ada hikmahnya. dan jika kau sememangnya benar menchentai ku. chentai kerna kau menchentai dengan redha allah. dan mungkin aku akan cuba memaafkan segala yang berlaku. wahai kau kasih, aku tidak lagi perlu dan percaya pada kata-kata dusta semata itu. ku tahu segala itu hanyalah kata-kata omongan kosong dan alasan2 mu yang sememangnya lembut kata-kata dr lidah. dan pintaku, tenanglah kau menjalani hidupmu tanpa adanya aku disisi mu. dan lupakan lah aku seperti mana aku cuba melupakan mu.

June 18, 2010

Lagenda Budak Setan





Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Ternyata memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu...
Dalam harapan

June 17, 2010

air mata itu

andai air mata itu dapat meleraikan semua kekusutan..

andai air mata itu dapat membuang segala masalah..

andai air mata itu dapat memberitahu semua yang terbuku..

andai air mata itu dapat meredakan segala yang ada..

andai air maat itu dapat jatuh d masa ini..

akankan segalanya menjadi seperti sediakala..

June 16, 2010

kenape n kenapa?

kepale otak akuh rase sgt stress la... knape la akuh pk kan byk sgt bende?? perlu ke?? penting ke?? nad b0leh k0 k0s0ngkan otak k0 x?? sbenarnyer masalah bkan besar mane pn.. dlu pernah aku de masalah yg lagi la berkali gande besarnyer. cume kadang2 aku tak tau.. betul ker keputusan2 yang aku buat. aku sgtlah rase keliru. camne aku nk tau aku bt sume yang terbaek? ya allah k0 tunjukkanlh jln yg terbaek. semoga after dis aku rase lebeh kuat n tabah menghadapi sume yang dtg. semoge sume kecelaruan dlm diri nieh kuar dtiup angin lalu. aku penat la nk pk psal ofiz yang xsudah2 nk dk0pratkan. aku risau pe akn jd pade dr nieh klu xder keje. perlu ke carik keje laen eh? tp aku rase dh sbati kt opiz nieh ha. wlaupn akuh agak bengang kene ganti tempat orang laen je. walhal aku baru je ganti..macam nieh xyah gilir2 pn xpe.biar je name akuh sorng dlam list 2. aku penat lg nk pk fren yang ngekngok 2. care dieh mmg memanaskan ati akuh. lagipn sgt akuh xsuke la perangai dieh yg dh kutuk baek pnye kt minah sorg 2, pas2 kawan jgk. kenape k0 sgt terdesak xde kawn ker? hai..nasib baek akuh ader si penyeri hidup 2..sgt la xsabar akuh nk jumpe dieh balek keje nti..tggu mama tau, miss u s0 much baby!! tp mama balek late skit, mama ader kelas la..kelas oh kelas..cepat la k0 abes..

ending..

June 15, 2010

harge sebuah persahabatan

aku ngn kawan2 akuh yg laen ade la sikit masalah ngn kawan yg sorng nieh.. masalah pasal perangai dieh n kelakuan dieh.. well kami sume pn bergurau jgk, tp xder la macm dieh yg ckp maen ikut suke aty bapak dieh je.. nk ckp masalah dr family (bapak dieh pr0blem) xkan 2 yg nk jdkan alasan. bapak2 la,k0 punye prangai bkn bab family k0. b0leh ubah kut. yg we all laen2 nieh pn ade je maslh2 family.. xsumenyer hapy, tp stil leh jge klakuan la. xksah la. aku pn dh buat muke slumber je la,xckp ngn dieh n pape. pas2 dieh leh plk bt b0d0 je.. bkn nk say s0ry or ape.. saje je dieh nk pnas kn aty lg, then dieh bleh plk msg kt fb, kiteorg sume tanye nape.. and we all msg2 ckp la, ape masalah yg we all hadapi ngn dieh. n sgt xtahan la nk dengar kate2 alasan dieh lg. tlg la bg alasan yg munasabah knape prangai k0 macm 2.. k0 ckp yg k0 stress. ngn family mertue k0. WTF?? mak mertue k0 baek kut, siap buat bekal tuk k0 pg2. stakat nk suh anta balek kg pn xkn k0 nk melenting plk. k0 ckp sal k0 gad0 ngn laki k0. pdahal dieh late skit je pn, dinner sgt penting ke kawan oiit?? pk la skit aty perasaan org laen. pas2 ptut ke kiteorg nieh yg jd tempat k0 lepas amarah? cam hampeh okeh!!! n satu lg sangat marah la bile k0 kuarkan stment GSC lg penting kut dr akuh KAWEN... mengucap sikit ye.xtau ape laki k0 akan kate kalu tau sal nieh. then after talk talk n talk.. n k0 ckp s0ry n bagi alasan.. k0 b0leh plk ckp.. xpe lah es0k akuh blanje k0rang sume makan.. rasenyer itu je lah harge persahabatan k0 kut.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...