every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

March 09, 2012

semuanya baru..

hye gadis setia dan jantan curang semua..
lama tak up date sudah kan??
bukan apa, bz dengan kehidupan baru..
banyak sangat yang dah berubah nie,
penat sesangat..tapi alhamdulillah..
boleh sesuaikan diri.. ye la,
aku pun orang yang senang untuk menyesuaikan diri.
ye dak? hehe

so apa yang baru nya??

saya dah bertukar ke opiz yang baru..
banyak kelebihan, dan banyak jugak kekurangannya.
tapi boleh dibaiki lagi. insyallah.
asalkan semua boleh menerima perubahan dengan positif.

saya dah belajar untuk menjadi student sebenar-benarnya.
ye dulu saya ada si dia yang sentiasa akan buat segalnya untuk saya.
sekarang saya dah mula join study group,
n sebenarnya.. takde la teruk mata..
you all doakan la saya berjaya. amin.

saya dah pun meneruskan kehidupan tanpa si dia.
mulanya takut, sebab saya bergantung pada dia selama nie.
lebih lagi, saya tak berkawan dengan sesiapa sejak bersama si dia.
tapi sekarang, saya dah ada kawan saya semula.
life saya yang dulu dan tak terkongkong atau rasa bersalah.
walau selalu jugak kawan si dia cuba untuk minta saya terima dia macam dulu.
tapi hati saya tetap. saya takkan berubah sebab saya tak bersalah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...