every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly

January 31, 2011

Jatuh Hati Lagi

saye pergi kenduri kawen kawan saya..
dan itu biasa sekali.
tiada apa yg menarik perhati melainkan..
si jiran depan umah yg pernah menjadi sebahagian besar hidup saye.
saye npak dieh, dan pasti dieh jgk npak saye.
tp mmg saye elakkan dr bertentangan mata dengan dieh.
bab saye tahu, saye xsanggup.. maaf ye.

dan kemudian pada mlm nya pula,
saye menghantar rombongan gurl ke umah boy.
dan saye ternampak DIA, yg watkan saye berminat..
wah..nape ade org cam dieh, npak sopan..
tuff okeh..dan menarik perhatian saye...
saje je DIA nieh... adus!!
DIA ialah abg camera..ala suke2..
saye rase byk jgk la picca saye dlm cam dieh.
picca saye yg konon2 ayu..ceh.
saye menyesal bab xabek kesempatan..
mase nk balek kn DIA sibuk ckp nk abek picca lagi.
tp saye senyum je n geleng2. konon wanita melayu terakhir.
nape la mase tu saye x bg fb acc ke, ms ke.. ke blog nieh ke..
konon nk picca 2.. xpun bagi je la no hp..lg snang.
*sekarang saye yg menanggung rase menyesal*
n DIA pulak nk ckp lg n pandang saye mase tu..
tp dorang dah tarik saye balek.. saye toleh, DIA masih pandang saye..
nti kite akn jumpe lagi x??

AWK..SAYE JATUH HATI NGAN AWK.. BAB SAYE TAU AWK BAEK,
AWK XPANDANG PUN KWN SAYE YG PONDAN NGN PANDANGAN SINIS.

January 28, 2011

no title

SETIAP HIDUP PASTI ADA CABARAN DAN DUGAAN,
KITE SEBAGAI MANUSIA PERLU TABAH MENGHADAPI SEGALA YG MENDATANG.
TIDAK PERLU SEGALA KELUH RESAH,
KERNA YG PASTI TUHAN TIDAK AKAN MENGUJI KITE LEBIH DR APA YG KITA MAMPU.
TAPI KADANG ADA YG KERNA TERBAWA-BAWA DEK EMOSI,
HINGGA HILANG PEGANGAN HIDUP.
MAKA JIKA KITE MERASA SEMUA MEMBEBANKAN,
INGATLAH ADA INSAN LAEN YG MENANGUNG LEBIH DARI ANDA.

Harga Diriku



Di dirimu aku menemukan
Yang mencintaiku
Yang menyayangiku
Di dirimu aku ketakutan
Kau biarkanku
Kau tinggalkanku

Reff:
Bila kamu tak lagi denganku
Ku tak tahu apa ‘tuk jalani hidupku
Bila memang kau pergi dariku
Ku tak ada lagi di dunia ini

Mengertikah kau siang malamku
Dan tangis tawaku
Kau semua hidupku
Pandang aku pandanglah hatiku
Aku tak mampu melangkah tanpamu

Back to Reff

Bukan ku tak punya harga diri
Tapi dirimu begitu berarti
Kaulah nafasku engkau harga diriku
Mengerti aku….

Back to Reff

Menyesal

Tak pernah ku fahami ertimu padaku
Tak pernah ku mengerti hadirmu untukku
Rasa yang pernah kau bagi
Cinta yang telah kau beri
Setelah ku terjatuh baru ku sedari
Betapa kau kekasih hingga hujung hati
Rasa yang setia menanti
Cinta yang tak akan pergi

Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Terlambat ku akui berertinya dirimu
Kerna hanya dirimu sambut cinta
Penawar peritku
Hanya dirimu
Tulus cintaku
Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Terlambat ku akui berertinya dirimu
Kerna hanya dirimu
Sanggup cinta penawar peritku
Sanggup cinta pengusap tangisku

skandal

selamat pagi... sape yg pagi td dengar radio hot fm??
tau x pe topik pagi nieh..kalu xsilap aku camne kite cover diri
(aku lupe tajuk sbenar)
hehe..xksah la, bkn tu yang aku nak citer kt sinieh.
tp aku nak ckp sal sorg laki yg call  dan ckp gf dieh bpindah keje..
so dieh bab sayang sangat, sedeh la (mungkin jauh).
xde ape yg pelik lagi kan?? okey...bace yg bwh nieh plk.
yg dieh covernye dari wife dieh..oh rupenyer dah kawen...
*wat aku menyirap je*
dieh cover la xtunjuk dieh sedeh kt wife dieh.
pdahal dieh sedeh bab gf dieh dh jauh..
hurm, yg xleh blah nye lagi...bile tnye camne dieh boleh igat name..
dlu pggil pa-ma.. tp sjak ade awek, dieh tkar pggil wife sieh pn abg-sayang.
xnk nanti kantoi..oh, pandai ye cover line.. xpe, mmg dasar jantan buaya darat.
laen kali kalu nk ber'GF tolong ye cik abang sume...
kire duwet dalam poket tu dlu..mmg mampu ke nk psang due..
klu mampu, bg je tau wife masing2.. jgn risau, kami xksah..
kan balasan payung emas disyurge...
nieh rumah, kete pun kongsi bayar ngn bini..ade hati nak ade gf..
hiss xpaham betul..

January 27, 2011

dia yg manis

xtahu aku sedang rindukan dieh..
atau aku rindukan untuk ada anak kecil lagi..
danish cepatnye danish besar..
macam baru semalam danish lahir..
:')


Keputusan Hati

ku tak tahu mengapa aku
begitu sulit melepasmu pergi
ku tak tahu mengapa aku
begitu sakit melepas dirinya

mungkinkah aku terlalu memaksa
jika ku ingin ada keduanya

yang aku tahu aku cintai dia
yang aku tahu begitu pula dirinya
tak habis-habis ku curahkan
isi hatiku tuk keduanya

tapi mustahil bila ku terima semua
biarkan ini jadi keputusanku
ku rasakan sekarang ku coba sendiri
karna tak bisa ku memilih

aku coba sendiri
ku tak tahu mengapa aku
sulit melepasmu
ku tak bisa untuk memilih

kutu

As-Salam..
eh, nieh bkn entry pasal kutu yg atas kepala tu..
nieh nak citer sal duwet simpanan beramai2 atau lebih dikenali sbagai duwet kutu..
ada org kate duwet kutu nieh haram..so kite ckp duwet simpanan ye kawan2..
wei, xsabar utk tunggu giliran dapat duwet.. tp nk bayar tu yg cam malas..haha.
we all xmaen kutu ramai2..bab ssh la nk kutip.
lg pun byk orang kan jenis liat bayar hutang..
so kami2 rase, kami2 nieh je la yg boleh diharap..
sekian.

 nieh bulan yang masing2 akan dapat duwet
rad - 3
dhea - 6
nad - 9
rad - 12
 september... come to me...:))

January 26, 2011

oh J.A.L.A.N.G pujaan hati

siapakah dieh?? okeh la..aku citer serba sikit pasal dieh.

kite kenalkan diri dieh dgan name E, okey kawan2..?
bermula citer hidup dieh ialah.. bile dieh kapel ngn sorang rempit.
dan membuat projek membuka kilang anak bersame-same..
selepas itu, dieh berjumpe ngn seorang..yang menjadi pegawainye di opiz.
yg pasti lebih kaye dr si rempit yang cume ade moto nieh la..
maka dalam hati E mmg nak la sangat dapatkan sang lelaki.
kite kenalkan dieh sebagai A.. maka E pun mule membuat projek juge dengan A.
sanggup menyorok di belakang pintu,
di bawah katil ketika keluarga A dtg ke rumah.
keluarga A sememangnye tidak mahu masuk campur hal si A.
kerana dieh seorang duda beranak 1,
dan merasakan bahawa A boleh membuat keputusan sendiri.
setelah E mengandung beberapa bulan,
si E memaksa A utk berkahwin dengannya.
si A pun katekan boleh. tetapi dengan syarat...
menerima anaknya sekali dlm hidup akan dtg.
di dalam hati busuk E mmg sangat membenci anak A.
jadi selepas berkahwin si anak menjadi mangsa deraan mental oleh E.
selepas mempunyai 2 orang anak, A menceraikan E..
E yang tidak dapat menerima penceraian tersebut..
berkali2 menyatakan kepada family A yg lafaz cerai itu bukan la dari hati si A.
persoalannya di sini...
jika bukan maksud di dalam hati tapi kenapa ini diceraikan kali kedua?
*eh..dah2.berbalik ke cerita utama kembali..*
E cuba mendapatkan A kembali dengan alasan anak-anak.
jika hendak berjumpa atau membawa keluar anak,
si A perlulah membawa E skali.
(mungkin E seorang yg KKS dan tidak mempunyai kawan)
selain itu E juga mahu tidur di rumah A,
jika A mahu membawa anak-anak tidur bersamanya.
mungkin E sangat tidak selesa dengan keadaan rumahnya yg setingarden itu..
oh maaf, sekarang E sudah berpindah rumah ke flat murah bantuan gov itu..
apakah namanya?
dan apabila A tidak mengikut kemahuan hati E, maka E akan membuat amukan..
tetapi bukan sahaja kepada A, malah pada seluruh kaum keluarga A.
bekas bini A pun kene jugak. nasib baek la bekas bini A sangat baek orangnye.

dan hari seterusnya E sentiasa menghantar sistem pesanan ringkas pada keluarga A.
meluahkan ape yg tak bagus pada diri hidup keluarga A,
serta memikirkan duwet yang keluarga A ada.
keluarga A pula, tidak melayan barang sepatah kata pun lagi,
kerana beranggapan E adalah MENTAL.
E meneruskan hari dengan merasankan hidupnya yang terlalu SEMPURNA...
dengan badan yg gemuk,
dengan memduduki rumah bantuan gov yg bkn impiannya,
dengan kereta yg dicurik dr A,
dengan anak haramnya yg suke menunjuk2 bontot pada org ramai.

the end

p/s : cerita adalah hasil seni ilham otak naddy amat, jika ada yg terasa sila berambus dari page ini dengan segera.. sekian,terima kasih.

January 25, 2011

kenapa beg mama besar?

bab nak kene letak baju danish..
bab nak kene letak kasut danish..
bab nak kene letak pampers danish..
bab nak kene letak susu danish..
bab nak kene bawak mainan lagi..
eh kan mama dah terbawak kt opiz.
bt mama rindu danish je..bhenci!!! huh..



perkataan pertama..


i love u my baby..im really miss u..
mama sayang anak mama..
n mama tau anak pun sayang mama.
ye la, 1st word pun baby say MAMA.. :)
thanks sayang.. mama ingat sampai mati.

January 24, 2011

tahu x korang T_T

actualy byk sangat aku nk luahkan kt korang..
tp x kesampaian..kenape??
bab...

kadang aku nk kene jage hati org laen..
walau orang laen xkan jage hati aku..
kadang aku kekurangan masa..
walau byk mase aku habiskan dengan tito je..
kadang aku sendiri yg celaru.
walau aku tau ape sbenarnye dalam hati aku..

okey salah ke aku?
tp korang mmg dh lukekan hati aku.
n boleh ke aku lupekan??

January 21, 2011

Tlg jangan menghina

act dh lame kejadian nieh jadik..
tp masih berbekas kt hati aku lg skrg..
kenape??

sebab aku dapat rasekan naluri sorg ibu kt dieh.
klu dieh jenis yg pentingkan diri,
aku tau dieh boleh je tggalkan ank dieh kt
umah kebajikan, kt orang kaye yg xde ank,
or tinggal je tepi masjid mcm yg slalu..
ORG LAIN buat dalam dunia nieh.

tp dieh x..aku tau dieh sangat sayangkan ank dieh.
sanggup mengemis utk bagi mnum susu anak.
kalu aku, sanggup ke aku??

aku xtau sebab allah xduge aku sampai ke tahap tu lagi.
allah, masih syg aku. n bagi aku sorg mak yg sngat membantu.
bagi family yg sentiase ade utk sokong aku.
syukur allah..

tp dieh..mgkin dieh xde sume yg aku ade.
dieh xde keje untuk bsarkan ank dieh.
dieh xde family yg boleh meringankan beban dieh.
dan dieh xde suami yg sentiase disisi..
mgkin ade yg kate.. diri sndri seorng ibu.
yes, korang penah melahirkan.. pnah membesarkan ank.
tp bkn dengan tangan korang je ank korang mbesar.
korang ade suami yg bleh membantu..
korang boleh sruh suami korang bangun malam n buatkan susu ank,
tkrkan pampers anak.. tp dieh??

aku xkesian ngn dieh..aku cume terharu..
sebab dalam malu..dieh sanggup lalukan sume just demi ank.
minta sedekah, dengan menangis.. sambil anak minum susu badan.
sampai bile susu badan dieh ckup utk ank dieh..
sedangkan dieh nk makan pun aku rase xmampu.
sampai bile dieh leh besarkan anak dieh.?
hanya allah yg tahu.

January 19, 2011

"Mama, danish nak adik jugak"

okey,boleh-boleh..nanti mama adakan jgk untuk danish...
haha..:) mau x??


 leh temankan danish jalan-jalan taman....
 boleh kasi kasih sayang kt danish..
kan danish slalu ckp mama xcyunk danish.?? sobsob.
 nti bawak adik jalan2 abek angin ye???
opppzz, yg nieh xleh la..danish mane leh maen masak2..hiss

January 17, 2011

KEMAS BILIK, N JUMPE NIEH KAT DINDING..

AKU BOLEH PADAM TULISAN DIEH TU,

TP BOLEH KE AKU PADAM KAN SEKALI KISAH KAMI?

NOPE.. SO BIAR JE LA JADI KENANGAN.

January 13, 2011

rindu lagi

aku terkejut nampak dat boy yg duk kt sisi lif tu..
sumpah dieh npak mcm A.I.M.S tu..

Yes!! Past is Past..
tp aku mmg xkan boleh lupekan dieh.
kenape?? dieh penah hadir dlm hidup aku.
pernah susah senang same.
penah berpisah dan bersame semule..
aku tau keburukan n kebaikan dieh.
n aku tau dieh pnah jahat ngn aku.
tp kenape masih xleh lupekan?
sebab ade budak tadi tu..
aku ingat kt dieh balek.

betul ke..? or aku mmg xpnah lupekan dieh.
kalau air mate aku jatuh..berbaloi ke?
dah sangat lame aku xtengok raut wajah dieh.
patut ke aku doakan utk kbahagiaan dieh?
Ya Allah, jgn kau temukan kami..
kerna tiada kebaikan melainkan keburukan semata.
tapi Allah, jgn kau ambil semue kenangan yg pnah ade.




kerna aku tak mahu kerinduan itu pergi sampai aku mati.

January 12, 2011

KENAPE BILE BERCHENTA SUMENYER INDAH BELAKE..?

pagi tadi aku byk berborak ngn encik driver aku tu..
eh lupe plk nk cakap terime kasih...=p
*thanks bayak2 la bab sanggup susah sikit time saye kurang sihat nieh*
salah satu topik yg we all bincangkan mase dlm kerete adelah...
KENAPE BILE BERCHENTA SUMENYER INDAH BELAKE..
kenape semuenyer baek-baek belake..?
punce tajuk tu kuar bab borak sal gosip sal watie elite n joey tu.
n aku cakap la, joey kate watie baek.. xmacam yg orang nampak.
okey, terus terang mmg aku xkenal watie tu. n xtau dieh baek ke tak..
aku pun xde la berpikiran kuno sangat yg pk sume gurl rambut perang jahat,
so aku rase dieh mungkin manusia yg biase-biase je.. ade kekurangan n kelebihan..
tak kisah la, tp mesti sure klu dah clash t, mesti jadik cam citer
hans n erra, or xpun citer cam fahrin ngan scha/linda..
abes sume luar dalam dorang nak citer..
gaduh abes keburukan orang luar tau satu persatu..
so betulke chenta itu indah??
renung-renungkan n selamat beramal.

p/s : chenta sejati adalah chenta kerana allah.. dan redha dengan ketentuanNya.

KATA o.r.a.n.g

kate orang cinta itu bute...
benarkah itu?? atau orang yang bercinta itu yg buta..

kate orang cinta itu perlukan pengorbanan..
benarkah itu?? perlukah kite mengorbankan segalenyer..

kate orang cinta itu indah..
benarkah itu?? indahkah jika hanya bertemankan air mata..

kate orang bile cinta, kentut pun bau wangi..
benarkah itu?? padahal kalau xmandy pun boleh bau kut..

kate orang cinta menjadikan kite perfect..
benarkah itu?? tapi bile clash kenape unkit mengungkit keburukan sahaja..

kate orang cinta mengajar kita dewasa..
benarkah itu?? atau hanya masa yg berlalu menjadi pengajaran..
TUHAN jike mmg dieh yang kau utuskan padaku..
kau berikanlah petunjukmu itu kepadaku..
tapi TUHAN, jike dieh bukan untukku..
kau jauhkan la dieh dari diriku..
~amin~

January 11, 2011

~kiki~

kiki tau tak, danish sayang sangat kat kiki??
tp abg tu tak sengaje dah tumpahkan makanan kiki..
kiki merajuk ker?? nanti mama belikan yg laen k..
mama ngn abg sayang kiki okey..




setelah 11 hari berlalu

tahun baru lagi ker sekarang nieh??
kenape dah rase malas ngn life sendri..
yupz, byk kerje yg tbengkalai..
ats sebab2 yang tak sepatutnya..
kepale rase nak pcah pikir kan masalah mendatang.
aku tak salah kan sesiape,
sumenyer atas silap n kealpaan aku sendiri.
eh..lupe plk, tahun nieh..
belum lg tulis azam dalam diary.
tak moh tulis la..kenape?
nak sematkan dalam haty je.
boleh x kawan2??
p/s : nieh update picca tahun baru ngn kesayangan..:)







ingat tak awak tarikh hari nieh.. 11/01/11.
ape yg pernah awak azamkan tu..
saye harap awk dapat dah ape yg awk hajatkan.
semoge awak bahagie..

..tidak aku bersuara..

okey sekarang nieh aku sedang sibuk menghabiskan mase ngn bace novel.
* hobby lame yg dh jarang dibuat, tp aku bt balek skrg*
so novel aku yg skarng nieh ialah tidak aku bersuara..
ehsan dari pusat sumber mida, bab aku pinjam kt opiz nyer je..
hehe..tapi seriuz citer nieh best la,
sal pumpuan yg terpakse merahsiakan kenangan lalu idup dieh.
dan sampai la dieh kawen, dieh trauma ngn ape yg terjadi.
tapi perlu ke dieh bersuare? dan jike dieh bersuare ape akn terjadi?
adakah yg masih mahu mengetahui ape yg pernah terjadi dahulu..

 Peristiwa hitam yang berlaku terus menghantui dirinya.
Ke mana dia pergi, sejauh mana dia berlari.
Segalanya masih tidak dapat dihilangkan dari ingatan.
Maruahnya tergadai, harapannya berkecai dan lelaki
yang bertanggungjawab masih lagi bebas.
Perlukah disuara apa yang berlaku?
Tidakkah malu kalau semua orang tahu?
Buat seketika, Jeslina memang benar-benar buntu.
Namun.. akhirnya dia sedar, kalau tidak dia bersuara?
Semua lelaki yang durjana itu akan terus bermaharajalela.

January 07, 2011

kata IBU

ape yg slalu Ibu saye katekan??
dieh kate carilah seseorang yg leh jage saye.
kenape? saye xleh jage diri sendiri ke?
sy tpikir2 sendirian.

ape yg slalu Ibu saye suh buat??
dieh suh kawen la cepat-cepat.
kenape? saye xleh ke kalau xnk kawen lg?
saye xsedia.. saye xnk igt pe yg jadik dlu.

ape yg slalu Ibu saye risau??
dieh slalu risau saye malas dh ngn laki.
kenape? saye bukan xsuke laki.
saye cume penat nk layan kerenah dorg je skrg.

ape yg slalu Ibu saye mara??
dieh slalu mara bile saye buat alasan xnk kuar.
kenape? klu saye xkuar ngn dorg..
bukan saye xmakan pun kan? xyah la nk belanje sgt.

ape yg saye pikirkan tentang Ibu saye??
dieh mungkin sangat risaukan saye.
risau kan status saye, mase depan saye..
thanks Ibu, nanti satu hari saye akan terime seseorang.
seseorang yg sayangkan saye lebih dr saye sayangkan dieh.
sebab kate Ibu orang yg sayangkan kite,
akan buat ape saje demi kite.
tapi kalau kite yg sayangkan seseorang itu.
kite yg perlu berkorban ape saje demi mereke. :)

January 06, 2011

AWAK...

awak.. saye banyak sangat nak cakap ngn awak..

awak.. saye nk sangat bagi tau camne byk sangat saye suke awak..

awak.. saye tentu akn ckp Yes!! saye boleh jadi GF awak..

awak.. saye xsbar nk jumpe awak.. wlaupun bukan saye yg ajak awak..

awak.. saye tau ape azam awak tu..

awak.. saye xtau nape saye rase camnieh ngn awak..

awak.. saye rase malu sgt ngn awak ngn diri saye sendiri..

awak.. saye rase sedih sangat sekarang bile awak layan saye baek-baek..

awak.. saye xtau nape awk pilih dieh..

awak.. saye doakan awak bahagie..

awak.. saye pasti akan jauhkan diri saye dari awk pasnieh..

awak.. saye harap awak xkan lupekan saye..=')

Innocent

I guess you really did it this time
Left yourself in your warpath
Lost your balance on a tightrope
Lost your mind tryin' to get it back

Wasn't it easier in your lunchbox days?
Always a bigger bed to crawl into
Wasn't it beautiful when you believed in everything?
And everybody believed in you?

It's all right, just wait and see
Your string of lights is still bright to me
Oh, who you are is not where you've been
You're still an innocent
You're still an innocent

Did some things you can't speak of
But tonight you'll live it all again
You wouldn't be shattered on the floor now
If only you had seen what you know now then

Wasn't it easier in your firefly-catchin' days?
And everything out of reach, someone bigger brought down to you
Wasn't it beautiful runnin' wild 'til you fell asleep?
Before the monsters caught up to you?

It's all right, just wait and see
Your string of lights is still bright to me
Oh, who you are is not where you've been
You're still an innocent

It's okay, life is a tough crowd
32, and still growin' up now
Who you are is not what you did
You're still an innocent

Time turns flames to embers
You'll have new Septembers
Every one of us has messed up too

Lives change like a weather
I hope you remember
Today is never too late to
Be brand new

It's all right, just wait and see
Your string of lights are still bright to me
Oh, who you are is not where you've been
You're still an innocent

It's okay, life is a tough crowd
32, and still growin' up now
Who you are is not what you did
You're still an innocent
You're still an innocent

Lost your balance on a tightrope
It's never too late to get it back

January 05, 2011

sile jangan bace.. saye sedang emo..

okey...aku ngaku ari nieh aku emo..emo sangat2.
kenape?? aku pun xtau. mungkin aku demam...
mungkin bab aku tlalu pkkan masalah yg byk bebankan aku skrg.
1st...
aku kene pk masalah mak.. aku rase cam orang bg aku byk tekanan.
sume keputusan kan kt tangan mak.. kenape ya plk jadik mangse..
ckp la kt mak sndri!! BOLEH TAK?? jangan msg or call ckp bende tu ngn ya.!!
2nd...
aku de masalah ngn orang yg berhutang ngn aku.. sangat melampau la.
camne kut nk ckp lagi..CAMNE?? CAMNE?? bile ko nk bayar duwet aku?
boleh tak jangan sshkan aku..aku bkn gf ko kut.
ikut la cam perjanjian kite dulu. bayar tiap bulan!!! bukan ssh sangat pun.
3rd...
aku rase masalah bile sorg KAWAN nieh msg..
mtk tlg aku.. carikkan keje.. wei keje bertimbun ade..
carik je la.. gune usaha sendiri.. yang buat aku rase sangat xsuke sebab.......
npak sangat dieh tu kawan ngn aku just utk dapatkan dieh keje..
printkan borang untuk dieh, bagi alamat sane sini.. carik keje tuk dieh.
tp boleh ke dieh tolong aku?
TAK!! AKU TRY DAH TD.. dan jawapannyer tidak.
so aku pun katekan tidak pade dieh.
4th...
aku banyak jgk masalah, so kenape aku kene pkirkan masalah org laen?
tlg la korang, boleh tak berdikari sendiri.. boleh x jangan gunekan aku.
boleh tak jangan susahkan aku.. aku sangat byk bende dah nk kene tanggung.
jangan buat aku stress bab masalh korang. tlg la jangan!! aku taknak tau k..

January 04, 2011

Cinta Sempurna

Aku Manusia Lemah
Selalu Terjatuh
Berbeda Aku Dari Mu
Kau Berdiri Teguh
Aku Serba Tiada
Aku Kekurangan
Dan Bila Kau Tiba
Aku Hilang Dari Kewujudan
Sempurnanya Sifatmu
Tulusnya Hatimu
Jujurnya Niatmu
Tingginya Kesabaranmu
Lepaskanlah Diriku
Kerna Aku Tak Mampu
Tuk Menanggung
Sebuah Cinta Sempurna
Darimuu
Darimuuu…Oahh…
Bukan Aku Tak Pernah Mengerti Dirimu
Kusanjung Setiap Kata Cinta Kau Berikan Aku
Hilangkan Rasa Itu Akhirkan Semua
Dan Bila Kau Sedar Aku Hilang Dari Kewujudan.. Oooo
Sempurnanya Sifatmu
Tulusnya Hatimu
Jujurnya Niatmu
Tingginya Kesabaranmu
Lepaskanlah Diriku
Kerna Aku Tak Mampu
Tuk Menanggung Sebuah Cinta Sempurna
Darimuu
Darimuuu…Oahh…
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...