every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

February 08, 2012

A.I

Awak...
ingat tak lagi, dengan semua janji awak pada saya.
ingat tak lagi, masa tu awak kata awak akan ada untuk saya selamanya.
ingat tak lagi, awak kata bila saya jatuh awak akan sambut saya.

Awak,
saya masih ingat, lagu yang awak berikan pada saya.
saya masih ingat, setiap yang kita buat bersama-sama.
saya masih ingat, setiap janji-janji kita berdua.

Awak,
saya ada dia, tapi bila saya ada masalah saya akan ingatkan awak.
saya ada dia, tapi kenapa saya tak mampu melupakan awak.
saya ada dia, tapi saya masih nakkan awak..tamak kan saya?

(entry diatas ditulis pada 7 feb 2012.. tapi pada hari ini, 8 feb 2012 saya sedar akan sesuatu..)

Awak,
saya tahu, saya bukan mahukan awak, tapi saya takut bile saya kesorangan.
saya tahu, saya bukan tidak cintakan dia, tapi saya takut jika dia juga seperti awak.
saya tahu, saya bukan manusia sempurna begitu juga dia,  tapi saya tetap akan terima dia.

Awak, saya tahu kita adalah masa lepas dan saya dah pun lepaskan awak.. tapi saya masih tak dapat nak lepaskan ingatan saya pada awak. awak, berilah saya keizinan untuk mengingati setiap yang pernah kita ada. supaya saya jadikan sempadan dalam hubungan kami akan datang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...