every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly

July 24, 2011

couple aku jahat!


percaya tak pada kata-kata nieh..
"kalau kite tak baik, kite takkan dapat orang yang baik jugak"
atau lebih boleh percayakan kata-kata yang ini..
"pasangan kita berlawanan.
kalau kita baik, kita akan dapat yang jahat.. macam tu la jugak sebaliknya"

kata-kata yang mana rasanya yang lebih boleh diguna pakai.?
perlu ke kita jadik jahat untuk dapatkan pasangan yang baik..
atau kita perlu jadik baik, untuk dapatkan pasangan yang baik jugak..

jahat? ofcouse la kita taknak kan.. siapa la nak orang jahat.
tapi pernahkan korang pikir, betul ke dia jahat..
atau dia jahat cuma dalam pemikiran korang je.
sebetulnya korang tak kenal dia dah tak tahu pasal dia.

dan bagi aku tiada orang yang baik dalam dunia ni..
kau dan aku adalah sama..tiada yang membezakan..
tak kisah la kalau situasi kita lain.
POKOK PANGKAL HATI SENDIRI KAN?

2 comments:

  1. mungkin terima lah seada nya lagi ok kot...x pun jodoh ditangan tuhan...:P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...