every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

November 11, 2010

November Story

Walaupun bulan nieh belum lagi abes.. tapi aku dah pun buat banyak perubahan.. actually bukan aku yang buat la, dalam keadaan tak sengaje je.. so dpt la aku berubah demi masa depan yang lebih cemerlang, gemilang n terbilang...:) cewah..

Penyewa - November 2, 2010

budak lelaki 4 orang masuk umah..
n dh duduk pun skarng.. buat mase nieh xde la pape masalah pun..
cume ade yang sorang tu asek msg2 la..
xtau la nk try ke ape... tapi boleh ke penyewa n pemberi sewa eh?? haha..no skandal babe..

The New Cell Phone - November 5, 2010

yahuuuuuu.... saye dh dapat beli hp yang baru k...:)
walaupun murah tapi berbaloi la nk pakai untuk orang yang ade anak-anak kecil..

yang asek membantu balingkan hp dalam bakul mainan... thanks danish!!
actually belipun sebab Xperia aku dh sangat nyawa-nyawa itik..

 C3 (resit dieh lawa kan ade cartoon pe tah tu)
 X1 mase danish buat maen :'(

Pengesahan Jawatan - November 9, 2010

Alhamdulillah.. akhirnya sah jugak jawatan aku kt office nieh.
tak tersangke aku yang bos akan sign untuk sahkan jawatan..
ye la, aku bukan la yang terbaek kt sinieh kan..
tapi takpe aku akn kuatkan semangat untuk jadi yang terbaek pasnie.
thanks bos...:)

Berhijab - November 11, 2010

Hari nieh 1st day aku pakai tudung kt opiz..
kenape?? tah la.. aku cume rase dh sampai waktunye.
kt luar aku tak tau la aku akn pakai or tak..
tp aku akan praktis sampi nti pun aku akn pakai.
sekurang-kurangnyer satu jalan kearah kebaikan kan??

1st Day kat Opiz (Tudung Tu Semalam Baru Beli Dari Kak Lyn)
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...