every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

February 16, 2012

5 point untuk sekarang ini

- saya mengalami allergic yang teruk. saya tak pakai sebarang make up g keje sebab mate saya pun dah sakit.. hidung pun, kulit saya sedang meroyan-royan nie..uwaaaaaaaa

- saya terpakse bekerja walau boleh mc sebab saya dah cuti selama due hari sebelum nie..dan saya kena packing barang untuk pindah.

- saya sekarang sedang mengemas barang peribadi untuk dibawa ke bangunan baru.. gonna miss u "mida lame"..saya harap tempat baru, membuatkan saya bertambah semangat untuk bekerja..

- saya tau seseorang sedang stalker saya, maka saya tidak akan update apa-apa melibatkan hati dan perasaan. hoho... gedik kan.? kire oke la tu dari i privatekan terus blog nie kan..

- saya baru tukar lagu blog nie. korang perasan x?? :)


p/s : sekarang memang la korang tak rase nak tau pasal saya, tp kang kalau dah jadi artis ke.. tak pun bercinta cintun ngan slebrity ke t, baru korang terkejar-kejar nak tau. so nie kasi tau dulu la.. haha (berimaginasi sebentar)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...