every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

January 25, 2013

Tips


Hye kawan-kawan tau kah anda bahawa...
bawang adalah bahan terpenting dalam sesebuah makanan..
eh betul ke kata nama bagi makanan adalah sesebuah? ke sesuatu.?
what ever it is.. bawang memang penting la.
kalau kat umah aku, takde bawang untuk masak..
memang aku sanggup tutup api dapur balik..

tapi tahu tak korang bawang putih ada yang berwarna hitam.
dah telah terbukti bawang tu lebih sedap dari bawang putih biasa.
kenapa aku kata camtu? bawang tu selalu lagi mahal dari bawang biasa.
biasa la kan yang lagi sedap lagi mahal kan..so aku judge dari luaran la.
eh takda la, sebenarnya aku sendiri dah try guna..memang aroma yang special.
bawang putih hitam nie sebenarnya nampak macam bawang yang kena bakar.

so tips aku hari nie cubalah masak guna bawang putih hitam nie..
gerenti laki korang menjilat jari..!!


1 comment:

  1. hehe..bawang putih bawang merah..
    meow singgah jangan marah.. hehe

    jum ke blog meow.. hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...