every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly

July 31, 2011

30 july 2011

baru sekejab tadi balek dengan dia.
aku teman dia seharian..dia sakit..
dan aku tak sampi hati nak tolak lagi.
lagi dia mintak nak aku yang teman dan jaga dia..
aku buat tu..aku cuba..
kami dah pun berbaik semula..
sebabnya. biarlah hanye aku yang tau..
ya, bila dia macam tu.. aku jadi lemah.
tapi hati aku macam mana?
biar la hanya aku dan tuhan yang tau.

masuk je rumah..aku tengok anak-anak baru kami..
itu kata dia, bagi aku pulak..
dorang cumalah haiwan. takkan jadi anak aku.
dan tekejutnya, cico dan pun kaku..
ye..dia mati..dan aku terus rasa besalah.
aku tinggalkan dia. walau aku tau.
danish buat sometg mase kami nak kuar..
yang dapat aku pikir punca cuma satu..
cico kesejukan. ya dia masih baby lagi.
bunny pulak memang tak boleh sejuk.
terus aku bagi tau dia. dan dia pusing balik.
dia tanam kan cico depan umah.
dan aku pulak rasa bersalah sampai menangis.
yang lebih aku besalah, aku marakah danish.
dan danish tanya aku balek..
"mama tak sayang abg, mama syg dia (cico)"
aku tergamam..dan tak tau nak kata apa.
the best part is.. danish say..
"abg minta maaf..janji,tak buat g"
dan cium tangan mama papa..

~maafkan mama..mama lalai sayang.~(T_T)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...