every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

July 12, 2010

Dear Dairy..

Semalam, aku bkk balek diary2 akuh yang ader.. aku bace satu persatu. kenangan lame tu dtg kembali. tapi peliknyer.. xde setitik pn air mate aku mengalir. mungkin xde penyesalan yang perlu akuh tangiskan lg. sume cume bende2 yang xkan aku ulangi dalam hidup akuh yang mendatang. percaya atau x, aku mmg dh jadi seorang yang laen dr dulu. so sume diary2 yang aku ade, telah akuh buangkan. cume ade moment yang aku xnk lupekan yang aku koyak n simpan. n ade yang perlu akuh simpan utk mase depan nanti. maaf danish, mama byk buang mase dalam hidup kite. mencube itu n ini, dan akhirnya.. itu cume pembaziran mase. tapi xpe, kite dah ade perubahan dalam hidup kite, kite dh capai step pertame dlam hidup kite bersame syg. so mama rase hapy sgt wlaupun kadang2 mama stress. dear dairy, dh terlalu lame aku bersame ko sejak dulu.. dan sekarang aku lepaskan ko. dan xada lagi kate-kate akan aku ukir di badanmu. semoge itu yang terbaek. semoge hari mendatang sesungguhnya xmemerlukan lagi untuk aku menulis itu.


semalam adelah kenangan,

hari ini adalah kenyataan,
dan esok adelah harapan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...