every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

February 13, 2013

Waktuku


aku masih di sini
aku belum mati
aku masih berdiri
aku masih menanti
aku terus mencari
aku teruskan berlari
mengejar mimpi
ku perlu waktu waktu waktu
tinggalkan aku aku aku
dengan semua mimpiku
masa pun berlalu
sibuk ke hujung minggu
ada tersimpan rindu
ingin tuk bertemu
namun ku perlu waktu waktu
tinggalkan aku aku aku
dengan semua mimpiku
namun ku perlu waktu waktu
tinggalkan aku aku aku
dengan semua mimpiku
dengan semua mimpiku
adakah kamu kamu kamu
akan menunggu nunggu aku
sampai masanya akan kau bersatu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...