every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly

March 27, 2012

Maaf saya tak BODOH.

Hye kawan-kawan.. apa kabar semua..
oh ya, kasarkan bahasa saya diatas..
tapi itu la ayat yang terbaik untuk digunakan.
pernah tak kawan-kawan rasa..
seseorang tu cuba untuk mempermainkan kita.
oh silap. bukan cuba. tapi memang mempermainkan kita.

so apa patut kita lakukan..
a) patut ke kita marah sebab dipermainkan.
b) patut kita cakap pada dia..yang kita tau dia permainkan kita.
c) patut kita sedih, sebab si dia cuba buat macam tu.
d) patut ke lebih baek kita buat tak tau je.

so ape pendapat korang yang pernah menghadapi?
macam sy kan, sy nak kene kan orang tu balik..
bukan berdendam.. tapi biar same-same rasa..
baru fair kan.. :D


7 comments:

  1. kalau saya, saya akan buat bodoh je. sebab lagi dilayan lagi sakit hati.. mengalah bukan kalah. :)

    P/s : hahaha.nak saya kirimkan salam kat cikgu ZOragon tak?hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. xnk la bt bodo..nti die kate sy bodo.. haih..

      haha..nak sangat, mane tau future husband sy si cikgu Zoragon 2.. dah la name cute, tepikat oke! haha

      Delete
    2. huh!! pelajar dia ni ada..single lagi.haahahaha :P

      Delete
  2. haha.. pelajar same x macam cikgunye??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...