every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

June 22, 2010

adanya dia

kite terlalu mentah saat berjumpa. dan itu satu kesilapan pabila kite berdua jatuh chenta. tanpa mengenal makna chenta sebenar. dan aku terima dirimu tanpa satu pun persoalan. tanpa secebis pn ragu2. dan tanpa sedikit pun rasa itu bukan chenta. dan kite pernah bahagie bersama2. dan susah senang bersama. adakah itu chenta? dan selepas itu kite berpisah, kite same putuskan untuk kau dengan cara kau.. aku dengan jalan hidup ku. dan kau bersama si dia.. dan akuh menerima pula yang laen. lantas cube melupakan yang lalu. yang pernah berlaku antara kita. dan waktu itu aku juga pernah bahagie. dan mungkin kau juga begitu. dan kite saling melupekan. dan setelah aku lupe, kau mula kembali dan menagih janji yang telah ku kuburkan. dan aku keresahan. dan kau masih memaksa dan terus membuat akuh tertanya-tanya. mengapa kau kembali setelah pergi? mengapa perlu sekarang kau datang tanpa sedikit pn rasa bersalah. dan aku memilih antara kau dan die.. dan aku cuba tidak melukakan hati ke dua kamu. aku menerime kau dan dia.. membahagi kasih sesame adilnya. dan adakah ini chenta? kerna aku perlu kau dan die dalam hidup ku. adakah chenta itu untuk kau.. atau adakah chenta itu untuk si die? atau adakah ku lakukan semua itu cuma kerana ku tahu kau pasti punya yang laen. ye aku yang kau chenta.. tp die adelah yang kau sayang. dan kau juga tidak mampu utk memilih. dan air mata ini jatuh saat kau cuba menjelaskan, kerna sesungguhnya aku memahami. kerna aku berada di tempatmu. dan maafkan kirenya kau terluka atas sebab itu. dan maafkan aku atas ketelanjuran diri ini menyayangi dirimu. dan tak sanggup utk melepaskan mu. dan waktu berlalu lagi.. aku pintakan masa untuk diri ini pada kedua kamu. lepaskan aku buat masa ini. dan aku mencari diri kuh yang telah lama hilang. dan mencari kekuatan utk berhadapan dengan kau dan die. dan kau katekan mengerti. dan cuba memahami. aku katakan ape yang tersirat antara kita, dan aku sgt2 menyayangi kau. tp akuh lerpaksa lepaskan kau setelah semua yang terjadi. dan ku pohon kau lupakan ku selamanya. dan benarkan aku hidup dengan sisa-sisa kekuatan yang masih ade untuk die yang menjadi lambang chenta itu. dan kau xperlu kembali mengetuk pintu hati ini.. kerna ku cuba dan sentiase mencuba utk mengingati diri yang kau bukan utk ku dr dulu hingga selamanya. biarkan segala yang pernah berlaku dan mungkin semua ada hikmahnya. dan jika kau sememangnya benar menchentai ku. chentai kerna kau menchentai dengan redha allah. dan mungkin aku akan cuba memaafkan segala yang berlaku. wahai kau kasih, aku tidak lagi perlu dan percaya pada kata-kata dusta semata itu. ku tahu segala itu hanyalah kata-kata omongan kosong dan alasan2 mu yang sememangnya lembut kata-kata dr lidah. dan pintaku, tenanglah kau menjalani hidupmu tanpa adanya aku disisi mu. dan lupakan lah aku seperti mana aku cuba melupakan mu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...