every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

June 29, 2010

:')

Mungkin kita xdijodohkan utk bersama..tp salahkah aku? berdosakah aku pada kau..?? mungkin dulu kita pernah sengketa, pernah juga bahagia bersama. pernah kau marah, pernah juga aku merajuk. hakikatnya kita serasi bersama. kita pernah susah senang bersama, pernah juga berjanji setia. tapi takdirnya kita harus berpisah. mungkin kite bukan lagi pasangan itu, yang mesra bersama. tp biarlah kita menjadi sahabat yang sentiasa ada aku pada kau, dan ada kau pada aku. itu yang aku mahu.. tp kau tidak mahukan itu, kau mahukan aku menjadi milik kau sentiasa dan selamanya. Jika turutkan hati, mahu juga aku tinggalkan yang lain dan pergi bersama kau. tp aku harus memikirkan yang akan datang.. bahagiakah kau bersama ku? tidak kah kau akan bosan bersama ku? benarkah kau boleh hanya hidup bersamaku.. tanpa rakan-rakan mu.. yang aku pura-pura boleh menerima sedangkan hati ku sendiri merintih kerna mereka. kita mungkin sama, tp hidup kita berbeza. dan kau mula membenciku, kerna amarah itu. dan kerna kau tidak memahami aku, dan aku katakan itu pada kau. yang sangat perit dan aku sendiri tidak menerimanya. kenyataan hidup kau, aku ungkitkan itu supaya kau pergi menjauh.. dan melepaskan aku. walau kau dan aku akan terasa sakitnya. maafkan lah jika aku yang menjadikan kau begitu di masa ini. dan sesungguhnya itu yang aku mahu, supaya kau membenciku..

myhEaRt

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...