every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

June 16, 2010

kenape n kenapa?

kepale otak akuh rase sgt stress la... knape la akuh pk kan byk sgt bende?? perlu ke?? penting ke?? nad b0leh k0 k0s0ngkan otak k0 x?? sbenarnyer masalah bkan besar mane pn.. dlu pernah aku de masalah yg lagi la berkali gande besarnyer. cume kadang2 aku tak tau.. betul ker keputusan2 yang aku buat. aku sgtlah rase keliru. camne aku nk tau aku bt sume yang terbaek? ya allah k0 tunjukkanlh jln yg terbaek. semoga after dis aku rase lebeh kuat n tabah menghadapi sume yang dtg. semoge sume kecelaruan dlm diri nieh kuar dtiup angin lalu. aku penat la nk pk psal ofiz yang xsudah2 nk dk0pratkan. aku risau pe akn jd pade dr nieh klu xder keje. perlu ke carik keje laen eh? tp aku rase dh sbati kt opiz nieh ha. wlaupn akuh agak bengang kene ganti tempat orang laen je. walhal aku baru je ganti..macam nieh xyah gilir2 pn xpe.biar je name akuh sorng dlam list 2. aku penat lg nk pk fren yang ngekngok 2. care dieh mmg memanaskan ati akuh. lagipn sgt akuh xsuke la perangai dieh yg dh kutuk baek pnye kt minah sorg 2, pas2 kawan jgk. kenape k0 sgt terdesak xde kawn ker? hai..nasib baek akuh ader si penyeri hidup 2..sgt la xsabar akuh nk jumpe dieh balek keje nti..tggu mama tau, miss u s0 much baby!! tp mama balek late skit, mama ader kelas la..kelas oh kelas..cepat la k0 abes..

ending..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...