every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

October 11, 2010

hary kebangkitan semula

hari minggu yang sibuk... tu je la yang leh aku katekan ngan hari cuty aku... act bkn la bz yang sangat-sangat, tapi sibuk la bab aku mengemas bilik yang cam ape dh tuh. rasenye mau kut dua bulan aku tak mengemas bilik, basuh baju sume... bukan ape, aku dalam mood lazy je mase tu... now im back, n bilik pun xkan berselerak lagi. aku aleh-aleh barang sume so mmg sangat penat la.. n balek nieh baru nak pasang katil balek. semalam mmg xsempat la.. bab aku mmg dh tito mati tak ingat punye.. hehe

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...