every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

October 27, 2010

sang penyewa

Agk lame gak kan aku tak menulis kat sini...sibuk sikit la.. nak settlekan banyak benda. banyak yang nak kene pikirkan untuk hidup nieh, family.. kawan.. masa depan, masa lampau...kewangan, kerjaya...hiss. terus pening aku rase. Pasnieh, aku kene la g keje sendiri balek.. pening ke, sesak or tak.. tpakse gak mengadap bab dah xde kak lynn yang nak antakan lagi. pastu satu lagi hal pulak nak kene carik orang laen pulak sewa umah aku.. kang sape pulang yang nak bayar loan kat bank yang menimbun lagi tu.hehe.. pasnieh, agak jauh gak la aku nak g umah kak lynn. klu dh bosan-bosan susah la aku nak ajak dieh kuar bab kuaters dieh kt jalan duta. mmg malas la aku nak g sane slalu-slalu sangat kan. takpe la, moge dieh hapy la kat sane kan.. hurm, umah aku mybe akan ade budak bujang yang sewa.. lelaki, so kemungkinan besar aku tak lagi la jejakkan kaki kat umah tu. kang kene tangkap khalwat la pulak.. yang akan menyewa tu empat orang. sorang dari negeri sembilan, sorang terenganu n due orang dari kelantan. hope tak susah la dorang nak bayar duwet rumah eh.. kang tak pasal-pasal pening pulak pale aku nak kene mintak tiap-tiap bulan.yang aku paling taknak klu umah rosak pulak nanti.. bab banyak gak la kuar duwet ritu tukar pintu sume.. so aku hope sume yang terbaek je...

p/s : nak korek-korek duwet beli hp baru la.. xperia asek meragam je, semalam dieh jatuh agak kuat la. terus dieh merajuk xmoh touch screen lagi. wawawakkkk. salah ke aku??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...