every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

November 03, 2010

Penyewa dan dot..dot..dot

Alhamdulilah semua dah settle sekarang.. Budak-budak penyewa pun dh masuk. Duit pun dah bayar, so takde la aku pening-pening nak pikir penyewa lagi.. Tapi yang jadi hal nye las nite kan, pasal aku dh janji dari pagi lagi la ngan budak-budak lelaki tu yang dowang nak masuk umah malam.. Nak dijadikan cite pulak, aku dah abek kunci sume dari akaq aku la.. tp tak sempat nak tengok umah je, bab masa sangat-sangat mencemburui. malam dalam kul 9.30, dowang tu call cakap nak gerak dh, aku pun gerak la , janji jumpe kat umah berkenaan. masalahnye bile aku guna kunci yang banyak-banyak tu tuk bukak pintu umah, tak nak jugak dieh bukak-bukak. aku pun fed-up n call akaq aku.. boleh pulak dieh cakap lupe nak bagi kunci kat aku. then dieh kate nak gerak anta la bab budak-budak penyewa tu dah otw pulak. pastu agak lame jugak la aku tunggu dan tunggu lagi. sampai la budak-budak tu sampai. then aku call lagi akq aku tu.. masalahnya dieh kate pulak dieh ngah carik kunci lupe letak kat mane.. aku mmg angin terus la.. mak pulak ajak aku balek kejab. usha kunci-kunci yang ade kat umah.. aku pun layan kan je.. bab kalu tunggu pun tak tau sampi bile nak tunggu kan. aku pun drive ngan mate yang sangat mengade-ngade rase nak tito pulak. hiss... babak kang!! pastu g la balek kt umah tu balek, budak-budak tu g mam kt bawah.. aku pun terus naek atas bab akaq aku dh dapat carik kunci n antakan. aku bukak je pintu, sangat la besepah dan kotor.. n ade lah kekotoran yang degil.. so kami (aku, mak, kak watie) pun bersihkan la umah sikit-sikit, sian pulak kat budak-budak tu nanti. pastu, dah la abes sume.. aku balek umah, sampai dalam kul 12 camtu la, terus buatkan susu untuk kesayangan.. pastu bawu nak makan kan, budak-budak tu call n cakap kunci tinggal dalam umah.. aku pun cakap "takpe la t i antakan" (ngan nada yang konon-konon tak kisah).. pastu budak tu jawab takpe la bg tau mane umah aku so t dieh yang abek kunci. bla... bla...bla... aku pun pastu tito dalam kul 1 lebih gak la..ZZzzzzZzzzzZZzzz the end.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...