every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly

November 19, 2010

Hari Lelaki dan Hari Tandas Sedunia

hari ini 19/11 adalah perayaan kedua-dua diatas

 
okey, aku tak tau la asal kite nak kene ade hari tandas nieh bab aku rase sume orang pun ari-ari g tandas gak kan. so aku rase patutnyer setiap hari adalah hari tandas sedunia or mungkin jugak hari tandas nieh untuk kite semua mengemas tandas di rumah masing-masing.. okey, aku dah mula mengarut.. yang penting balek keje t aku pun akan cube la bersihkan tandas aku ape yang patut.. bukan sebab hari tandas sedunia tapi bab untie aku ade kt umah.. welcome busu..:)
hurm, hari lelaki sedunia... okey boleh diterima akal la.. hari nieh mungkin aku akan lebih hormat pada lelaki-lelaki di luar sana.. mungkin aku takkan memaki hamun lelaki yang naek tren untuk bahagian wanita sahaja. atau mungkin juga aku takkan marah kat lelaki-lelaki yang bermulut wanita hari ini.. korang paham ke ape yang aku maksudkan?? okey... aku pun kurang pandai nak fahamkan.. bace je la berulang-ulang kali sampai paham.. eh, hari lelaki nieh patutnye lelaki-lelaki di luar sana patut lebeh gentelman la kan..?? aku harap pada hari lelaki nieh, takkan adalah lelaki-lelaki yang songot sekeliling aku.. so aku ucapkan selamat hari lelaki sedunia pada abah, abang aku.. danish..eh, danish lelaki ke still baby?? pada yang pernah menjadi suami, pada suami, pada bakal suami.. pada ex bf. next bf.. pada semua yang bernama lelaki... hope korang enjoy la ade hari lelaki nieh. mungkin boleh menakluk wanita? hurm, lupakanlah..
 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...