every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

September 29, 2011

saya...

ye saya sayang diri saya lebih dari saya sayangkan diri awak,
sebab awak bukan sayangkan diri saya seorang sahaja.

ye saya jaga diri saya lebih dari saya jaga diri awak,
sebab awak tak pernah jaga bila saya sakit jugak.

ye saya cinta diri saya lebih dari saya cintakan diri awak,
sebab awak penah ke kisah dengan cinta saya ini.

ye saya jaga hati saya lebih dari saya jaga hati awak,
sebab awak saja yang selalu lukakan hati yang saya ada.

ye saya hargai diri saya lebih dari saya hargai diri awak,
sebab awak lebih hargai orang lain berbanding diri saya kan.

ye saya dengar kata-kata saya lebih dari saya dengar kata-kata awak,
sebab awak hanya nak kata-kata awak didengari dan saya perlu membisu.

ye saya ikut semua suruhan diri sendiri lebih dari suruhan awak,
sebab awak suruh untuk puaskan hati awak dan bukan untuk kepentingan saya.

awak.awak..boleh ke awak??
layak ke awak di sisi saya??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...