every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

September 13, 2011

ala facebook nie annoying la





1) Let me tell u every detail of my day
- oke, setiap mase ko akan update status fb kan. motif? ko xde keje ke klu time masak pun nak ckp "im cooking right now, asam pedas..hope sedap la.hikhik.." memamg sedap la kalu masakan ko hangus dek kerane update status setiap masa..opz silap, setiap saat.!

2) self promoter
- naek menyampah pun ade nieh.balek-balek muke ko.kejab-kejab lagi muke ko...ade lagi muke ko. jab g muke ko g.. perh, ade kut rase nak hempas lappy nieh plk. dan lagi tak tahan, bile ko update.."im single,sape nk couple?" "aku nieh sorang je, xde orang pun nak.aku sedar diri" wth r u?

3) luahan perasaan and berperang
- oke, bile happy ngn bf/gf ko comment la "bb i luvvvvv u, sumpahhhh! xkan ade orang lain lagi" tp once ko dah gado.. abes la ayat lancau ko kuar.. "hey, jantan dayus.. boleh ko tipu aku. mampus la ko jatuh moto kt seberang jalan pasnieh". "wei chikaro, ko bajet ko hot ke?".. macam-macam la korang nieh. nak manje-manje pun bertahap la jugak oke.. gelak je aku tengok korang nieh geli-geli.

4) sharing picca
- album dlm fb korang tu dah mencecah sampi berpuluh-puluh. picca korang pulak takyah cakap la. dah beratus-ratus. tu oke lagi.. boleh terime la. korang kan selalu melancong, then picca tu sume korang masukkan dalam fb. memamng fb nieh album korang pun. bile nak belek tengok. memang korang bukak fb pun. tapi bile picca tu penuh ngn gambar sensor. ape kejadahnye korang nie? picca korang berkemban nak g berak pun nak jadikan tatapan umum ke, picca korang kissing2 pun nak share ngan sanak saudara? oke fine, family korang memang open minded. aku je tak.. -_-


5) tempat stalker my ex boyfie/gurlfie
- nieh manusie yang agak mental la.. buat ape ko nak tengok kebahagiaan or kehancuran seseorang tu. bukan boleh buat ape pun. ko bajet ko stalker, ko tau sume bende ko puas hati? masalahnye nanti ko je yg emo lebih. meroyan-royan kat fren ko sume. padahal fren ko muak nak dengar kisah dongeng ko tu. lagi tak bleh blah, ko g tempat yang dieh check in sume. wah!! ex korang buat ape je? dorang tu buat dunno je.. page ko pun dieh tak pernah jejak kut. ade die kesah?

6) ketagihan game
-oke nieh aku tak leh cakap ape. lantak la ko klu nak maen game siap mase n saat. bukan aku bayar bill ko pun.haha. (padahal aku pun orang jenis cmtu. kcuf.. perh, nasib tak mencarut)

7) tempat carik pasangan ringan-ringan, or berat-berat jugak.
-eh, nieh sangat *&^%$#@**&%^&^%$**&$#@^&!*&^%*^$!.. oke, taknak cakap. bai!! (aku takleh cakap, nak sepak je laju-laju. boleh)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...