every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

October 01, 2012

Tuhan Jagakan Dia



Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku
Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Tuhan jagakan dia
Walau ku tahu kau takkan sempurna
Tuhan jagakan dia
Tuhan jagakan dia
Tuhan jagakan dia
_________________________________________________________

Awak semuanya dah terlewatkan.. andai dari dulu awak sedari semuanya.
sekarang semua hanya kenangan. kenangan yang tak mungkin kita lupakan.
maafkan saya untuk tak mampu menjadi bidadari awak.
Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...