every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

July 01, 2010

saye perlu make-up itu...

hari nieh je bape ramai kut tanye akuh sihat or x.. hehe, bukan xshat la... aku okey, ckit-ckit je x shat. tp npak sgt muke akuh pucat sal akuh x make up, sgt mlas la hari inieh.. lagi pule sok kan dh apply nk cuty. sgt x sabar nk mencantik2 kan rumah aku 2, wlaupn umah 2 murah jer. ;) hurm, 2 citer hari esok la.. malas mau pikir sgt. sekarang yang akuh pk2 sgt adelah muke akuh adalah seperti mayat. tiade darah dan sgt tidak berkaler. nape eh, bab aku kurang darah ker?? tp akuh rase dh xskit cm dlu lg la.. mane de aku flat2 lg n0w. haiyak... ape nk bt biar muke chantek wlau xde make-up. dah la sekarang nieh akuh xsuke sgt nk siap-siap nieh. sgt2 kemalasan. kuar pn akuh xpakai make-up sgt la. lagipun maybe coz skrang nieh aku tidur cam xnyeyak sgt.. asek berpk kut. bile la aku nk xde masalah.. so xde la akuh berpikir2 nieh.. hehe.. n skrg akuh nk bertekad utk rajin chantek kt diri.. bkn je ngn make-up tp ngn care pemakanan n laen2.. sekian.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...