every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly

September 02, 2010

jika tiada dia

Danish sayang...

tau tak masa mak bawak danish balik kampung,
mama betul-betul rasa kehilangan..
mungkin sebab kita jarang berpisah..
yang mama ingat dulu pun sebab mama g kursus seminggu.
masa tu danish kecik.. jalan pun tak tau lagi.
tiap masa mama ingat danish, rindukan danish..
mama tengok video danish nangis pangil mama.
n air mata mama bergenang.
mungkin video tu akan mama tatap lagi waktu danish dah berkeluarga nanti.
danish mama terlalu sayangkan danish.
busu nakkan danish.. nak jaga danish. nak bawak danish balik melaka.
mama tanya, danish nak duk ngan sapa? danish cakap mama..
mama pasti danish terbaek tinggal ngan mama!!
danish, mungkin ke nanti mama akan kehilangan danish..?
mama mungkin pernah pukul danish.. pernah jugak marah danish.
mama pernah taknak cakap ngan danish bila danish pujuk mama.
tapi sesungguhnya mama takut sangat kehilangan danish.
danish satu-satunya yang mama ada.. harapan untuk mama hidup.
macam mana mama nak bernafas kalau takda danish.
macam mana nak teruskan kehidupan yang sunyi tu..
danish andai mama bukan yang terbaek, maafkan mama.
mama sedang cuba dan mencuba.. menjadi yang terbaek..
mama sanggup tinggalkan segalanya untuk danish.
danish jangan berpaling dari mama.. ye sayang..
mama perlu ciuman sayang danish.. mama chentakan danish.
kerna danish.. adalah hadiah dari DIA untuk mama.

terima kasih ALLAH, kau berikan dia yang terbaek untuk aku.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...