every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

September 14, 2010

kehidupan adalah satu perjuangan


kadang aku terjatuh dari mimpi yang indah...
dan mula aku bermimpi ngeri...
kadang aku mahu memilih jalan yang suci...
tapi tersasar aku ke jalan hina...
kadang aku ingin terbang tinggi nun di angkasa...
hakikatnya masih aku terpenjara di sini...
kadang aku putus asa untuk hidup...
tetapi xmampu aku taggung untuk mati...
kadang aku menjerit dan meratap...
cuma sekadar aku yang mendengarnya...
kadang aku berpura-pura aku kuat...
yang benarnya aku sangat lemah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...