every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

September 03, 2010

3rd September


hari nieh genap la aku menjadi anak mak selama 22 tahun.
thanks mak dah lahirkan ya... :')
ya sangat syukur ada mak n abah yang terbaek.
pada friends sume yang dah wish terimas ye..
hari nie aku taknak sedih, taknak marah.. no need to emo right..
danish, mama dah meningkat REMAJE.. danish tak kisah kan??
hari nie, aku datang opiz, n tak tau nak buat apa.
ape ye aku nak isi ngn masa terluang nie..
hurm, mungkin nak balik awal. bab ari nie jage bic lunch time t..
kenape ye, aku tak tau ape perasaan aku sekarang.
tak tau aku happy or sad umur dah bertambah.
haha..aku takut sebenarnye...;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...