every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

August 19, 2011

maaf itu

dengan lafas bismillahirrahmanirrahim.

sebenarnya tiada yang ingin dicoretkan,
cuma mungkin luahan dari hati ini untuk kalian..

mungkin benar aku pernah melukakan.. juga mungkin mengecewakan. dan kerna itu ada yang terasa dan berdendam di dalam hati. tapi percayalah.. segala yang berlaku adalah diluar kemahuan diri ini.. jika ada khilaf dari diri, aku pohun seribu kemaafan.. tahukah kalian. bahawa tuhan menemukan kalian bersama orang yang salah sebelum kalian mendapat orang yang tepat? begitu juga aku.. aku dipertemukan dengan kalian, berkasih-kasihan.. dan akhirnya terputus dipertengah jalan. bukan itu permintaan hati. juga bukan itu yang aku rancangkan dalam setiap perhubungan yang ada. tapi inilah suratan ilahi.. dan kita perlu menerima selagi kita mengakui yang kita adalah seseorang yang beragama Islam. semoga kita semua diberikan petunjuk dan hidayah dari allah s.w.t. amin.. penyesalan tidak pernah ada didalam diri ini.. aku terima dan redha dengan segala yang pernah berlaku, dan kini telah pun aku lalui kehidupan ku dengan jalan yang ditakdirkan buatku. dan kalian, terima la juga takdir untuk dirimu. tinggalkanlah segala yang pernah berlaku kerana sisa-sisa itu cumalah kenangan-kenangan untuk membimbing kita dimasa akan datang.. jangan la lagi datang dan menagih-nagih janjiku yang lepas.. kerna janji kalian juga telah terbuang jauh dari hati ini.. bagiku janji hanyalah manisan dibibir.. tiada yang akan menjadi realiti.. dan jika kalian masih berdendam.. itu adalah hak kalian tidak akan sesekali ku pinta untuk kalian mendoakan kebahagiaan diri ini. kerna aku percaya, tuhan itu akan memberikan segala yang terbaik untuk hambanya.. dan kebahagiaan itu akan menjadi milikku jua..

nota haty :

everything will be okey
in the end
if it is not okey,
it is not the end..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...