every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

August 09, 2011

aku PISAU CUKUR??


eh..tekejut pulak diri sendiri bile tau aku nieh level "pisau cukur".
best kut...sukenye saye..haha..PANAS..
but ape eh yang aku dah kikis tu..
emas.. duwet ribu riban kau.
or rumah, harta benda kau dah ubah atas nama aku..?

ade ke? if itu yang dah jadik...
then baru la kau boleh levelkan aku macam tu oke my dear..
nie makan pun kadang-kadang aku yang bayar..
kau banyak bunyik pulak eh..
xyah nak konon-konon sangat oke..
msg hasut Mr. Pelik tinggalkan aku bagai..

sebab kau sendiri tau ape kelebihan aku kan..
so try ur best untuk runtuhkan tiang masjid kami..
yes aku cabar kau.. :DD

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...