every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

August 04, 2011

Hatiku Milikmu




pernahkah engkau hargai cintaku yang sejati
pernahkah engkau mengertikan diriku ini
betapa hebatnya cintamu
memberiku sejuta pilu
betapa agungnya asmaramu
membuatku terpaku
disisimu aku terdiam seribu bahasa
dihatiku bergetar sejuta rasa
namun sukar untuk aku meluahkan cinta padamu
nafasku terhenti bila melihat dirimu
terasa pantas degupan jantungku
mungkinkah hatiku milikmu jua
ku sayang padamu..
kan ku abadikan dikau
sewaktu kenangan yang manis
yang tak mungkin aku lupa
untuk selamanya
kanku coretkan kenanganmu
dalam sanubariku ini
agar jadi yang terindah
di dalam hidupku ini
disisimu aku terdiam seribu bahasa
dihatiku bergetar sejuta rasa
namun sukar untuk aku meluahkan cinta padamu
nafasku terhenti bila melihat dirimu
terasa pantas degupan jantungku
mungkinkah hatiku milikmu jua
ku sayang padamu..
berkorban telah
dilanda badai
gelora cintamu
mengucap jiwaku
untuk mencari
daratan yang damai
oh.. cintaku oh..
disisimu a ku terdiam seribu bahasa
dihatiku bergetar sejuta rasa
namun sukar untuk aku meluahkan cinta padamu..
ooohh.nafasku terhenti bila melihat dirimu
terasa pantas degupan jantungku ini
mungkinkah hatiku milikmu jua
ku sayang padamu..
kanku coretkan kenangananmu
dalam sanubariku ini
agar jadi yang terindah
di dalam hidupku ini

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...