every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

December 29, 2011

march to april

Dulu sangat-sangat aku tunggu untuk march 2012..

kenapa? sebab aku nak buat semua masa tu..
aku tak kisah habis duit untuk hari tu..
walau bajet yang aku kira memang tersasar jauh dah..

segalanya dah dirancangkan..
barang kebanyakan pun dah beli..
cume tinggal tunggu masa itu sahaja..

tapi ada saja halanganya, dari awal-awal lagi.
apa masalahnya tak juga aku ketahui..
dulu.. ada saja tak kena..ada saja yang dibangkangkan..

rasanya tiada apa yang penting dari kemahuan yang empunya diri.
biarlah aku yang tentukan apa yang aku mahu.
tak semua orang sama kemahuannya bukan..?

"mungkin kau suka honda.
tapi aku mahukan mercedes.
tapi ada juga yang pakai audi r8.."

apa masalahnya?
ukur baju di badan sendiri..selagi mampu dan terdaya.
biarlah mengikut citarasa si empunya badan.

dan sekarang isunya, kelapangan orang lain.
apa masalah jikalau yang lain-lain tiada.
semuanya masih boleh diteruskan bukan?

yang penting adanya  si empunya diri sendiri.
tapi selepas ni masihkah ada si empunya diri 
atau dah terlewatkan untuk semuanya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...