every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

November 16, 2012

16 November 2012


Assalamualaikum.

5 tahun yang lepas, pada tarikh ini aku belajar erti kehilangan.
ya betul.. sebelum tu memang aku pernah rasa kehilangan,
tapi kehilangan kali ini yang merubah dan memberi effect yang besar.
sangat besar...

aku hilang pelindung
aku hilang penyelamat
aku hilang ........................

ya allah, aku tahu dia adalah hamba mu..
kau berhak ke atasnya lebih dari aku.
maka kau berikanlah dia kebahagiaan..
kau tempatkanlah dia bersama orang yang beramal soleh.

al-fatihah



i miss you abah.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...