every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

November 26, 2012

Handphone punya pasal


Assalamualaikum..

Baru-baru nie aku dah agak payah nak berkomunikasi.
bukan apa, tiba-tiba je phone aku buat perangai.
merajuk tah kenapa. Nak kata aku ada cakap nak jual dia.
tak la pulak rasanya..

Nak dijadikan cerita, nasib baek la ada phone yang laen boleh guna.
kalau tak.. dah macam mane aku nak call kalau ada pape urgent kan.
and nasib baek jugak la phone still under warranty.
kalau tak cair la duwet aku kat situ agaknye. ye dok?

Tapi bila dah repair pun, ada jugak yang tak bestnye.
Kenape? Habis sume contact dalam tu hilang.
gambar aku yang dah berabad tak transfer pun lenyap le gamaknye.
al-maklum phone tu masalah kat hard disk.

tapi ritu masa takde masalah pun.
memang perangai aku bile pakai hp.
ada je yang nak terdelete..pastu menyesal sendiri.
tak kisah la phone aku yang mana-mana pun.
tu kira kes biasa dah.

bila pikir balik, ye mesti ada hikmahnya sesuatu terjadikan.
so tetiba aku terasa gatal rasa nak tukar no phone.
macam yang aku rasa membuak-buak masa si stalker tu ada.
STALKER? Eh, ade aku kisah..

"AWAK, AWAK KITA NAK TUKAR NO PHONE KITA TAU. HUHU"

Ye la al-maklum, no sekarang nie pun ex aku yang belikan,
dulu die tak kasi aku pakai no lama sebab banyak sangat orang call and whateva.
masa putus ritu dia suh aku pakai no nie jugak. aku pun bodo ikutkan.
Then sampai sekarang pun die masih carik aku.
tp bila pikir buat pe aku nak kasi dia contact aku lagi pulak.

so sekarang aku terasa macam perlu la tukar. kan?

tapi tu la terpikir banyak yang kene tukar pulak nanti.
bank sume pakai no nie, then bill sume pun.
nk terminate satu hal pulak ambik masa and tenaga.
so tukar ke tak eh?
Ade tak bf baru yang nak belikan no utk kite? EH..TETIBE

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...