every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

August 11, 2010

hari pertama puasa

hari pertama puasa.. buat masa nie okey lagi. cuma rasenye hormon aku je yang kejab up kejab down.. hehe, asalkan aku tak mengamuk or menangis sudah la kan.. hurm, mungkin boleh bertahan untuk berpuasa hari nie penuh.. berusaha nad!!! mintak-mintak aku tak pitam. td g tengok baju jual kat sooka.. aku malas nk beli bab baju lycra. mmg stok akaq aku jual.. huhu.. friend aku semua sibuk membeli la.. lysa lum cucuk, so pinjam la duwet aku dulu. petang kang die pulang blek.. dhea pulak mmg pinjam kat lysa. so skali kira la.. td aku baca blog seorang hamba allah.. yang telah kehilangan anaknya. n air mata aku nak menitis mcm kebiasaan aku bukak blog die.. aku tau betape dieh rindukan si kecil. :'(

malam semalam berchenta-chenta dengan danish.. tido berpeluk-pelukan, n danish cerita sal hantu.. aku layankan je la.. sebelum tu die tkejut alep bukak cd ngan kuat skali. terus la aku tarik card astro, bab die slalunya akan tgk astro plk malam-malam. so aku taknak dieh buat memekak macam slalu. aku bosan sangat ngan dorang dua beradik. aku rase sangat menyusahkan la. ada je benda dorang nak buat untuk menyusahkan orang. cam malam semalam.. aku dah tersangat lapa. then aku baru je mula nak makan nasi n tomyam (yang lama dah aku tak sentuh walaupun mmg fav), sorang-sorang nak merasa.. padahal tomyam biasa. terus aku angin n naek atas. aku rase kalau makan pun boleh tecekik la camtu. ngan danish lagi. lyna ngan intan lagi.. padahal dorang dah makan lagi awal dari aku.. so semalaman la aku tak makan.. dan hari nie puasa, but yang menyenangkan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...