every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

August 13, 2010

kerna dia

hari ini tah kenapa.. aku teringatkan benda-benda yang lepas..
bende yang dah bertahun-tahun aku lupakan..dan yang aku cuba lupakan.
semua datang dan melayang-layang kat fikiran..
semua yang manis, pahit, tawar..
aku cuba untuk bertahan, membuang jauh apa jua yang terlintas.
andai tiada masa lalu,
andai aku tak pernah merasa menyesal atas kehidupan.
tp yang aku tau, aku bukan selemah itu.
aku boleh hidup dan bahagia tanpa orang lain.
dan aku ada segalanya milik aku sekarang.. dalam usia aku semuda ini..
semoga Allah melindungi segalanya,
membantu aku memilih jalan yang lebih diredhainya.
dan semoga aku kuat untuk menerima segala yang bakal mendatang..
kerna ku tahu, hari esok bakal mendatang..
dan pasti semua adalah ujian untuk kita sebagai hambaNya.
tp yang paling aku syukuri kini kerna..
adanya kemanisan yang aku takkan kehilangan lagi..
~ANAK~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...