every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly

August 03, 2010

speaker rosak

pagi nieh akuh hide blog akuh dr org ramai... kenape?? sebab di hari minggu yang lepas ade la seseorang tu yang msg akuh dan suruh-suruh aku delete blog aku.. wei, kau tu sape kut nk maen suh-suh aku..?? ade cam aku kisah ker?? NOPE!!! klu kau rase tak puas hati la kan.. kau g wat report la.. pesal la perasan sangat, kau bajet kau artis ke ape?? yang orang nak tulis-tulis sal kau je... takde mase okey.. kau bukan la orang-orang kategori yang aku suke or minat.. orang cam kau pandang pun aku tak kut wei.. then bile aku reply, aku takde mase nak tulis sal kau bagai.. n kau takyah perasan sgt la.. kau angin plk.. tibe-tibe ckp suh aku dekatkan diri ngan DIA.. padahal kau tu dekat ke ngan DIA?? cukup ke lima waktu kau ye.. hehe, orang slalu kate klu nak cakap sesuatu, cermin diri sendiri dulu. kau pakai tudung pun sebab terpakse, nak ajar aku plk.. padahal, aku nieh kadang-kadang pakai tudung mmg sebab aku nak n aku suke.. kau ikhlas ke pakai tudung tu ye? baju pun nak pakai cam sarung nangke.. seketat-ketat yang amat. klu body tu mmg wow takpe la gak.. nieh hampeh. orang laen taknak tegur kau sal malas dah, sume tau pangai kau yang cepat melenting tu. tu sebab nyer semua orang mengutuk sal kau. tp kau tak sedar. asek mengadu n tak pikirkan ape salah kau sebenarnyer. ingat sikit ape yang pernah kau cakap dekat semua orang yang dekat ngan kau. cara kau, percakapan kau.. islamik sangat ke kau ye?? so pasnieh sebelum buat pape ingat la, kawal diri sendiri.. sebelum bercakap pikir la dulu. n takyah la buat bende bodoh-bodoh. orang makin lama makin banyak yang tak suke kau nanti. dan tak perlu la mengadu-mengadu pada orang ketige tu.. dieh bukan boleh buat pape pun kut. kau mengadu-ngadu kat dieh padahal dieh pun mengutuk-ngutuk perangai kau. kau rase die suke kau betul-betul ker?? nieh aku bagi tau kau la, kawan yang benar-benar kawan takkan bercakap buruk tentang kawannyer sendiri dengan orang laen.

;)) p/s : keawalan akuh kat office ari nie... dipagi hari, 7.15am

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...