every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

August 19, 2010

adakah die mengurangkan pahala puasa?

aku tak tau pe masalah officer tempat aku yang sorang nieh.. macam sangat bermasalah.. lalu tempat aku tiba-tiba cakap bau sambal ikan bilis bagai. konon perli la.. aku tak puase ke ape ke, ade aku mintak duwet bapak ko ke beli makan?? dulu pun ko penah cakap merepek-repek.. aku nak ajar al-maklum la aku nie lagi mude dari ko. jarak usia tu sangat jauh la.. kang aku ajar sal pompuan period setiap bulan kang.. malo pulak ko... ko pikir la, ko laki kang kalau kawen t, anak ko ikut perangai ko pulak.. kalau la boleh ade anak kan, al-maklum umur ko tu dah lanjut.. tahap nyawa-nyawa ikan dah nak kawen. and 1 more think la.. dari ko menyebuk jage tepi kaen orang.. baek la ko g kedai rambut.. potong rambut ko tu. meluat kut sume orang tengok. ko bajet ko hensem ke ape kut.. then ari nieh kan ko duty kat bic, buat pe la ko nak menyemak kat atas nie ha. ko bukan la suke buat keje sangat pun.. chermin la diri ko tu. bajet cam ko tu dah bagus sangat. padahal haprak.. sekarag aku nak kemas-kemas balek. dan kalau ko cube lagi buat perangai sial ko tu. tunggu je la ape aku buat pulak..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...