every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

November 29, 2011

Kami undi BN...


Baru-baru ni (padahal dah lama) adalah aku teman kan Mr. Pelik g Job Fair.
Dianjurkan oleh BN so dinamakan BN Youth Job Fair...ala, dekat je kt PWTC.
lepas tu kan... macam biasa la. g dari satu ke satu booth.. n pass resume je.
ada jugak yang ingat aku pun nak apply keje.. padahal aku pakai sangat la tidak formal.
tapi aku tengok dorang yang ramai-ramai g pun pakai tak formal pun.
tah pape la "budak-budak" nie, kata pun carik keje. so pakai la betul-betul sikit.
nampak kan diri tu matured and boleh membanggakan company.
nie dak.. macam mintak keje fastfood je aku tengok.. kalau budak skol lagi takpe.
nie dah belaja tinggi melangit tapi tu pun tak tau nak pikir sendiri.
pandai-pandai la semua kan.. dah besar panjang pun..tegur kan, merajuk pulak..hehe


pastu yang bestnye jumpe nasha aziz.. seriuz tinggi gila la..
die siap tunduk-tunduk masa abik picca ye..
so korang tau dah kan kenapa aku tak jadik model sekarang nie.hehe


yang terakhir sekali, aku dah apply untuk mengundi.
and dah jadi pun puteri umno..Mr. Pelik? die pemuda la.
xkan nak sama puteri jugak kut...
:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...