every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly

November 30, 2011

PUSRAWI I HATE U!!

ye..jangan kelip-kelip mata anda macam tak percaya.
saya memang tak sukakan pusrawi..
walau danish yang gebu and capang tu lahir kat sana.
tiada yang membanggakan lagsung la dorang tu.
service lambat. doct pun cek ala-ala kadar je. tak sentuh pesakit sikit pun oke...
y la my opiz abik dorang jadik hospital panel kan?

sadis betul.. bill nak mahal je, tapi tak memenuhi kehendak.
sebelum nie memang rasa tak oke pun kat situ.
tapi rasa tu dah sampai ke kemuncaknya sekarang.
n dah rasa macam meluat nak pergi lagi.
sebab.. boleh ke baik.?. baik tunggu sihat sendiri je k..

hari sabtu lepas, aku g la pusrawi sebab mata aku membengkak.
maybe sebab eczema. alergic dari sesuatu..
sesuatu yang ape? jangan tanye la.. aku bukan doct nak tau sume tu.
tapi dari tekaan aku.. sebab makan mee raja malam jumaat tu.
so gatalnya, tak terkata la..memang aku rase nak cabut-cabut je badan nie kalau boleh.

Mr. Pelik pun hantar la aku g Pusrawi yang kat jalan ipoh tu.
sebab nak g HQ kene bawak GL pulak.. leceh la. lagi pulak hari minggu.
aku dapat jumpa doct perempuan..n cakap la pasal sume-sume.
die tak cek pun mata aku ke apa.. kalau aku jadik buta lepas nie, aku saman Pusrawi.
dia suruh aku ambil injection untuk tahan gatal. macam biasa-biasa la tu.
walau sakit dia sampai aku terus tak duduk lepas tu..
seriuz, doct die ganas.. then suh aku ambil ubat.
satu untuk makan kalau gatal, satu lagi untuk sapu...

bile dapat ubat sapu kan... aku jadik stress.
.
.
.
.
.

die bagi aku ubat nieh ha.. memang boleh sapu kat mata..
kalau kering ubat tu memang takkan masuk mata habuk dia kan..
doct jangan la bodo sangat, saya pakai ubat tu bila nak keringkan jerawat je.
tu pun buat macam bedak sejuk.. macam mana nak letak dekat mata?
fcuk


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...