every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

November 08, 2011

khas untuk hubby yang sayang cintai.

Assalamualaikum Mohd Syafiq B. Md. Jani.

Maaf kalau syg memganggu dengan semua barang yang syg pulangkan nie. Syg tau semua ini akan lebih mengganggu pemikiran b mungkin jgk b takkan suka. If lepas nie, b nak buang pun. Itu terpulang dekat diri b sendiri. Syg xkan halang, dan syg pulangkan pun sebab syg tak lagi ada hak atas semua barang tu. Tp syg hargai b pernah kasi syg semua tu. Terima kasih untuk semua walau kita cuma sempat untuk bersama 7 bulan. Tapi semua detik tu ada dalam hati and insyaallah akan jadi detik terindah dalam hidup syg. :)

Hubby, panggilan nie untuk terakhir kali syg paggil b. So izinkan syg gelarkan b mcm mase kite dulu-dulu. Syg byk sgt nak ckp dengan b. tp sekarng mungkin semua tu dh terlambat. Xtau boleh lagi ke syg nak luahkan semuanya. B halalkan semua yang pernah kite ade selama bersama. Terime kasih sebab dah bersusah pyah selama nie. Hantar syg, uruskan pasal study, walau syg tau b menyesal buat semua tu. Terima kasih sebab happykan syg selama nie. Besday syg, takkan lupe semua tu. B ada time syg down wlau b tak tau ape patut b buat, b still stuck with me. Dan sangat beterima kasih sebab b bg anak syg kenal erti kasih sorang papa. Yes, syg sure Danish akan ingat “PAPA ATAN” seumur hidup die. Thanks a lot..

Semua salah b dekat syg, yang pernah syg rasa kecewa, marah, sedih. Semua syg akan lupekan dan syg dah pun maafkan. Syg fhm semua yang b buat tu sebab b tak sure syg orangnye yg boleh isi hati b. B betul untuk semua tu, dan skrg semuanya dh pun terbukti. Syg bukan yg terbaek untuk diri b. Maafkan syg untuk semua yang pernah jadi. Maafkan syg tak dapat untuk tunaikan janji. Maafkan syg sebab tak dapat nak teruskan ape yg dah kite plan bersama. Maafkan syg ye Hubby untuk akhir kali nie.

B, lepas nie b carik la seorang perempuan yg boleh jage hati b. yang hormati b, dan paling penting yang punyai agama. Biarkan cinta kalian mendapat restu dari-Nya. Jangan lagi b salah pilih perempuan mcm syg. Sebab orang mcm syg memang takkan dpt bahagie kan hidup b. Syg doakan kebahagiaan b selama-lamanya. Syg harapkan yang terbaik untuk hidup hubby. Dan terima kasih sebab penah hadir dalam hidup syg walau sekejab. Hidup dengan b apa yang slama ini syg mimpikan.

LOVE AND MISS YOU ALWAYS MY LUVLY HUBBY. :’)
NORFAIZAH NADIA BINTI AMAT SUANTI.

p/s : surat yang tak sempat di pos.. kelaka kan saya? puff 
3/11/2011

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...