every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly

May 14, 2012

LUCAH punya orang



 

Sekarang ni setiap kali bukak email..mesti ada je masej macam ni..
siap hari oke.. takde keje ke dorang ni?
oh lupa..itu la kerja dorang..haha
betul ke terlalu ramai orang melayu sendiri yang mencari barangan/alatan yang camni?
so sory, tapi bila banyak sangat penjualan bahan-bahan macam nie..
rasa macam kekurangan sangat melayu sampai memerlukan produk-produk sampingan.
kenapa aku asyik kata melayu and tak bangsa or kaum lain..
tengok la, kan ke semua masej tu BM..
memang tak menentukan sebab semua kaum dekat malaysia boleh bertutur BM.
tapi itu menampakkan business dorang target yang melayu akan beli..
 oke, siapa yang pernah guna produk cmni..
berkesan ke? and perlu ke??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...