every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly

May 28, 2012

Apa lagi yang ada?



Dulu hidup saya tak sempurna, tapi saya ada semuanya..
Awak datang dalam hidup saya.. awak nak kongsi segalanya..
Saya tak kedekut.. saya bagi awak pakai semuanya..
Tapi awak lupa diri, awak buat semua macam awak yang punya..
Saya? Takde apa pun tinggal untuk saya..

Saya tak kisah.. saya happy untuk berkongsi..
Bila berkongsi, awak suka berebut..
Saya tak boleh buat apa-apa pun.. tapi saya sabar.
Tapi awak tak hargai pun, awak hancurkan semua..
Sayang punya pasal saya terima je semua awak buat.

Setiap kali awak sakitkan saya..
Awak akan mintak maaf, dan saya akan maafkan awak.
Kenapa? Aku sayang kau la bodo..!
Tapi makin lama awak makin melampau.
Saya pun ada perasaan..

Lepas awak bosan dengan semuanya..
Awak carik salah saya.. bende lepas saya pun awak jadikan issue.
Senang je awak buang semua yang saya kasi..
Tapi kalau awak pulang dengan baek takpe la jugak..
Ini sumenye dah hancur lebur awak.. saya nak buat apa lagi dengan semua nie.

Dari hari ke hari.. saya kuatkan diri..
Bila awak pergi, apa lagi yang saya ada.
Saya hidup dengan satu-satunya yang saya ada. Nyawa saya..
Tapi kenapa awak nak rampas itu pun dari saya hari nie.
Tamaknye awak…

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...