every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

May 21, 2012

Cinta lama bertaut kembali


Ya allah...
tibe-tibe die datang kembali..
lepas setahun berlalu..
aku ingatkan die dah bahagia.
sejak aku ikhlaskan dia pergi..
tapi sekarang dia datang..

tapi dah tak sama...
dia dah lupa semua pasal kami..
die even tak ingatkan aku lagi.
padahal dulu semuanya die cite dengan aku.
bagitau aku walaupun die dh ada gf.
even nak couple dulu pun die mintak pendapat aku..

banyaknye yang awak lalui tanpa saya..
salah ke saya sebab sejak hari tu..
saya tak abek tau sikit pun pasal awak..
sejujurnya, saya lupakan awak terus..

tapi sekarang awak ada dengan saya..
jadi kawan saya..cerita macam awak dulu2 jugak..
awak tak pernah berubah...
awak memang tak pernah berubah...

awak..saya rindukan awak..
awak..saya sayangkan awak..
awak..saya perlukan awak..

sekarang awk tak lagi dengan dia..
awak saya janji saya akan ada dekat awk sntiasa.
walau awak susah atau senang..
maaf saya leka dengan masa lepas..
malam td awk call saya, cerita apa yang jadi..
sama macam saya kongsi semua dengan awk..
kite borak sampi sejam lebih..
td awak ajak saya g studio..
nanti la satu hari saya akan temankan awak..

saya nak kongsi semua dengan awak..
saya janji...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...