every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

May 30, 2012

kalau la saya tahu


Awak lepas awak tinggalkan saya..
tiap hari saya kuatkan diri untuk tak menangisi pemergian awak.
kalau awak pergi kerna ilahi, mungkin saya dapat terima lagi.
tapi awak ada, cuma awak tak ada untuk saya lagi..

Awak tak tau betapa sukarnya saya  tahan air mata ni..
tiap masa tak kering-kering air mata saya awak..
kalau la awak dapat rasai apa yang saya lalui..
tapi awak pentingkan diri, awak cari kehidupan awak sendiri..

Awak tak sedar kan sebenarnya saya la kehidupan awak.
tiap saat sekarang awak rasai derita yang dulu saya lalui.
kalau la dari dulu lagi awak dah sedar semua nie.
tapi awak tak sedar, awk buat semua benda-benda bodo kan..

Awak, dulu awak katakan takkan ada sesiapa yang dapat terima saya..
tiap detik hidup saya berubah awak..hati saya hancur lebur awak.
kalau awak rasa saya hina, kenapa awak nak saya dulu. tergamaknya awak.
tapi saya sabar, saya kuatkan diri. saya tau siapa diri saya awak..

Awak sekarang ni awak menagih kembali cinta dari hati.
tiap masa saya gelisah, apa patut saya lakukan..
kalau la saya nie kuat, kalau la saya boleh bahagiakan semua.
tapi awak, mampu ke saya..?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...