every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

August 21, 2012

bukan tentang raya

Assalamualaikum..

Aku selalu nak memaafkn, dan aku memang memaafkan tp kadang-kadang perasaan meluat tak dapat aku buang. salah ke aku bila aku mempunyai deria rasa yang kuat. betul ke bila kita ambil tahu kita sayangkan seseorang. tapi kadang kita terlalu sibuk untuk mengetahui tentang orang yang kita benci. betul bukan? aku sama saja macam manusia biasa, tiada lebih dan kurangnya aku.. aku tak dapat nak menghindari perasaan yang ada. maafkan aku tp benarkah hanya salah diri aku sebab mempunyai hati yang masih berfungsi. atau salah kau juga sebab tak pernah untuk berubah dari dibenci.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...