every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly

May 26, 2011

memaafkan

aku tau aku bukan jenis yg leh melupekan sesuatu ngn cepat
so klu sape-sape buat aku..
memamg aku akan ingat sampi mati la.
tp sekarang aku dah mule nak cube..
maafkan sume orang yang ade kat sekeliling aku

kenape aku abek keputusan cmnieh?

bab aku rase dorang tak layak untuk sakitkan aku..
so btpe aku nk kisah sangat kan..
anggap je la sume kesalahan tu tak disengajekan..
aku pun agak selalu sakitkan aty org lean.
walau aku tak sedar..tp aku tau mmg ade yang sakit haty ngn aku..

so untuk sume... saye maafkan awak..:)

p/s : baru berbaek2 ngn fren yg dh lame tak tegur. yang dh lame sgt2.. sebab pe gado? xnk igt la.. cam ade je dlm entry aku dlu2 kan..hehe. so fren oke.. sory aku kecikkan aty ko jgk dlu.

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...