every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

May 06, 2011

Penguguran Janin



S.U.M.P.A.H aku tak sokong bende nieh..
sangat tak suke...knape nk kene buat camtu?
ade orang rase takpe la.. baru jadik ketulan darahkan.
tapi bagi aku tu satu nyawa kut.. jangan bunuh dia!!
Tolong...tolllongggg la..!

aku sayang baby yang tak pernah salah tu.
oke fine..kalau gugur dengan sendirinya aku leh terima..
dah Allah taknak kasi rezeki lagi kan..
kite kene terima.. mungkin Allah tau kita tak mampu lagi untuk jadik ibubapa..
tapi kalau.........

aku kecewa ngan gurl yang kene tinggal boy dorang slalu je pkir camnieh.
mase korang buat, korang tak pikir ke?
n korang tak sayang ke darah daging korang tu?
klu ye pn x.. diri sendiri pun korang tak sayang ke??
wei..pikir la sikit!!

kenape tibe-tibe ada entry pasal nieh?
pasal salah sorang dari friend YM aku cite sal kawannye yang nak buat bende nieh.
terus je aku jadik bad mood.. aku sedeh.
sian baby yang baru nak jadik tu..
dan aku sendiri suh dieh nasihatkan fren dieh.
jangan buat camtu.. bende akan rosakkan diri dieh sendiri.
aku taknak komen pasal bf budak perempuan tu.
memang dasar pandai makan je la..
pastu tinggal.. klu dapat mmg aku potong anu dieh! sungguh!!

dan hari nieh aku dapat hint yang agak memberangsangkan.
gurl tu akan pikir untuk lahirkan baby tu.
n friend aku sendiri tengah carikkan family angkat untuk bayi dalam kandungan tu.
"syukur Allah... ko buat dieh tau erti dosa."
dan dalam hati aku ada tertanam yang aku nak bukak rumah pengasih.
untuk gurl yang terlanjur dan takde tempat berteduh..
juga untuk baby yang bakal lahir.. sesungguhnya mereka tak bersalah.
semoga termakbul...amin.

korang tak rase dieh comey ke..urm?? :'(

ape kut dosa dieh kt korang??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...