every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

October 27, 2011

kerenah (mengorat dari blog)

tempat : alam maya.
masa : suke ati korang la nak bila.
situasi : perbualan di MukaBuku.

jantan : 24.10pm akum.

jantan : 45.10pm hai awak..

jantan : 52.10pm salam, awak nak tanya sikit nie.. blog tu awk punya ke.?

betina : 54.10pm wkum salam. blog mana, n kenapa?

jantan : 54.20pm saya tanye blog tu awak punya ke? budak tu anak awk..bukan apa saya taknak la nanti kacau isteri orang. tapi awak ni comey lote. tak mungkin kut dah kawen.haha

betina : 54.30pm well. i memang wife orang pun. tetttttt.

for sure kan mesty gadis-gadis blogger nie slalu je kena ayat-ayat jantan tandus seperti situasi diatas. ye kalau dalam situasi aku la.. memang aku cakap je aku dah kawen, anak pulak 6. picca dalam blog tu pulak 20tahun lepas. ye la, siapa tahu kan.. suka hati la kalau kita nak letak picca lama pun. blog kita. siapa dorang untuk mengata-ngata. cewah..haha. untuk si jantan-jantan tandus pulak.. aku mintak plz la.. blog nie bukan fb ke fs ke. twitter or ym untuk korang mengayat. jual-jual saki baki ayat yang dah expired tu. eiii.. meluat betul!!

iklan dari tuan punya blog : jauhilah jantan tandus kerana akarnya juga haus. :)

sekian. selamat beramal kawan-kawan. k bye.

2 comments:

  1. ahahai~
    saya tak suke on chat kat fb..

    ReplyDelete
  2. i bkk bab slalu chat kt situ ngn Mr. Pelik. lg pun gulz talk byk kt sane. hehe. tp bile de yg miang2 tu..hampeh je la.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...