every gurls have there own Herstory, but me?? i fight for it.
Lyrics (58) Tips (19) Quotes (12) Baby (10) Vblog (6) Imamku (5) gelagat manusia (3) Cit Cat (1) Novello (1)

Translate

SincerityNaddyStory

My photo
♥normal♥simple♥friendly
Lilypie Kids Birthday tickers

October 11, 2011

Hye Peniru..!! (senyum lebar :D)

happy sangat la saya ngan awak nie kawan. 
pufff...oke stop it. saya tipu ye..
boleh ke awak nie guna bahasa sendiri.
jangan la meniru-niru. rimas la saya..
saya tahu cara saya berbahasa and bercakap lain dari lain.
dan kadang kawan terikut.
tapi saya tak perlukan pantulan dari diri saya..!

oke nie bukan saya..awak boleh tiru dia..=D


HELLO..dont you have ur own originality?

upz, awak kata si dia suka meniru awak..
dan awak menyampah.
so sebagai ape saya nie rasa pulak ye..
.
.
.
.
.
tapi kan, ye ke si dia meniru awak..? ke dia tu meniru ....................
oke bye!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...